Graviditetstøj/normalt tøj efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skriv gerne en kommentar evt. hvor længe siden det er du har født

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.175 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

LISBETH:-)

Jeg kom til at tænke på hvor mange der stadig efter fødsel bruger deres graviditetstøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

NoName

har stemt på mit normale tøj...

Jeg har kan dog ikke være i mine bukser endnu, så jeg har været ude at købe et par jeg kan skrue mig i, da jeg var ved at blive skør i bolden af mine vente bukser som var blevet alt alt alt for store og så savnede jeg knap og lynlås...

men jeg bruger mine almindelige bluser

Det er lige knap 11 uger siden jeg har født

Anmeld

5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jonte er 5 måneder og 3 dage, og jeg bruger stadig et par af mine graviditetsjeans...

Anmeld

5. oktober 2010

CiSo

Altså jeg har gået i normalt tøj det meste af min graviditet.. Så det forventer jeg da at forsætte med og gøre.

Anmeld

5. oktober 2010

Low

Jeg har stemt at jeg stadig går i mit graviditetstøj men det er fordi jeg synes det er pænt og det er kun bukserne man kan se på at det er sådan noget tøj men jeg har heller ikke meget af det. Jeg har 1 par bukser og 2 trøjer, andet gad jeg ikke at købe men jeg synes det er pænt så jeg bruger det også stadig . Jeg går også i mit normale tøj selvfølgelig

Anmeld

5. oktober 2010

Low

Low skriver:

Jeg har stemt at jeg stadig går i mit graviditetstøj men det er fordi jeg synes det er pænt og det er kun bukserne man kan se på at det er sådan noget tøj men jeg har heller ikke meget af det. Jeg har 1 par bukser og 2 trøjer, andet gad jeg ikke at købe men jeg synes det er pænt så jeg bruger det også stadig . Jeg går også i mit normale tøj selvfølgelig

Det er 3 mdr siden jeg har født . Men hvis jeg har ikke brug for graviditets tøj for jeg er kommet ned i min normale størrelse

Anmeld

5. oktober 2010

sarahb

jeg køber slet ikke graviditets tøj, synes moden er lige i skabet til almindeligt tøj man er lækker i under og efter graviditeten.

Anmeld

5. oktober 2010

Muffinmus

det er med at bruge sit graviditetstøj efter en fødsel er en nødløsning de første 2-3 uger til man får nosset sig samemn til at finde lidt billigt tøj der kan passe synes jeg.

Synes kvinder ser så tarvelige ud i graviditetstøj når de ikke er gravide og personligt ville jeg godt kunne forstå hvis min mand fandt det ret så kedeligt og ualmindelig usexet og øv. Ville sgu ikke selv  gide glo på det som mand:-)

En ting er at man måske finder det behagelige tøj frem, men VÆK med graviditetstøjet, det hører ikke hjemme på en kvinde når hun HAR født.

Så nej, gik sørme ikke i mit graviditets tøj bagefter. Det er ØV. MEN, det er bare min holdning, fred være med dem der ikke kan tage sig sammen til at finde noget rigtigt tøj, dem er der jo også en del af ved jeg:-)Nogle er i hvert flad længere tid om det end andre. Men max en måned ville jeg give tøjet efter en fødsel, hvis overhovedet det.

Anmeld

5. oktober 2010

Diana...

Jeg havde et par bukser som jeg gik i et godt stykke tid efter fordi de bare var mega behagelige at have på :) Og min ene amme BH går jeg stadig i også selv om det er over et år siden men jeg får bare så gode patter i den haha. 

Anmeld

5. oktober 2010

Muffinmus

Diana... skriver:

Jeg havde et par bukser som jeg gik i et godt stykke tid efter fordi de bare var mega behagelige at have på Og min ene amme BH går jeg stadig i også selv om det er over et år siden men jeg får bare så gode patter i den haha. 

Er det rigtigt??det må srøme have været en god bh:-)????Synes ingen af de bhér dur nu, de sidder helt tosset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.