Hvordan tackler man lige denne situation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2008

Honningblomst

Der er da meget forskel på at udstikke reglerne over for børnene der kommer...faktisk mener jeg da man skal det da vi jo kender dem bedst...MEN, at blande sig i hvordan forældre gør, det kan man da ikke!!!
Knus Eva...som gudskelov kun har skulle "rette" legekammerater ind..:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Loggidut

jeg havde valgt selv at sætte en grænse...sige hårdt til dem, ja når i er her, så er det mine regler i følger, elles må i sidde på en stol!

det der er ikke fair, slet ikke over for dine børn, og kan moderen ikke sætte en grænse i dit hjem, så gør det selv...

det virker som regel også meget bedre når andre gør det, og sætter som regel stor respekt ved børn...kan hun ikke skælde ungerne ud...så kan hun sikkert heller ikke sige noget til dig.

jeg skal ikke gøre mig klog på at sætte grænser, men syntes godt nok du skal kridte banen op for ungerne...måske sige til dem når de kommer, at du ikke vil have de ødelægger noget af!

Anmeld

31. juli 2008

Heidi.

Hej med jer..

Tak for jeres svar..

EvaJeg har nu egentlig heller ikke som så tankt mig og blande mig i deres opdragelse, det gør bare ondt på mig at de er i gang med at ødelægge deres drenge:S
mine piger bryder sig ikke om drengenes selskab efter i Fredags..

Jeg må bare indrømme at det undre mig at forældre bare kan lade stå til, og så lade børnene gøre hvad de vil.

Jeg ville fandmer være flov hvis det var mine..
Jeg har også i dag besluttet at de ikke bliver inviteret med når vi holder pigernes fødselsdag, selvom det var meningen at de skulle, men jeg kan simpelthen ikke overskue at have dem med..

Men tak for jeres svar..

Kh Heidi

Anmeld

31. juli 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Hej med jer..

Tak for jeres svar..

EvaJeg har nu egentlig heller ikke som så tankt mig og blande mig i deres opdragelse, det gør bare ondt på mig at de er i gang med at ødelægge deres drenge:S

Jeg må bare indrømme at det undre mig at forældre bare kan lade stå til, og så lade børnene gøre hvad de vil.

Jeg har også i dag besluttet at de ikke bliver inviteret med når vi holder pigernes fødselsdag, selvom det var meningen at de skulle, men jeg kan simpelthen ikke overskue at have dem med..

Men tak for jeres svar..

Kh Heidi

Vi er helt enige...det er et kæmpe svigt og deres drenge vil få det svært.
Men forældrene ser det jo desværre ikke,så ville de jo vælge at være anderledes.
Venskaber ender tit pga det du beskriver...synes tit man læser om det.

Anmeld

31. juli 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Hej med jer..

Tak for jeres svar..

Men tak for jeres svar..

Kh Heidi

Vi er helt enige...det er et kæmpe svigt og deres drenge vil få det svært.
Men forældrene ser det jo desværre ikke,så ville de jo vælge at være anderledes.
Venskaber ender tit pga det du beskriver...synes tit man læser om det.:S
Knus..

Anmeld

3. august 2008

Lullaby

Jeg havde klart meldt ud at hvis ikke de børn kan opføre sig ordentligt i mit hjem var de ikke inviteret. Forfærdeligt at tænke på, at moren ikke engang skælder ud når det ikke er deres eget de ødelægger men tværtimod nogle andres. >(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.