Hej Med jer..
Sagen er den at vi har nogel venner.. Vi har ikke kendt dem så længe, jeg har mødt hende gennem min uddannelse, så det er ca 6 måneder vi har kendt dem.
De har 2 drenge. En på 2 og en på næsten 4. De 2 dreng er deciseret voldlige. Ved godt at det lyder underligt, men det er de. De nikker skalder, bider sparker slår, og og i det hele taget meget voldlige.>(
Når de gør noget ved vores piger så får de ikke en ordenlig skideballe. De der sker når den lille gør noget er at moderen tager ham med hen til f.eks min den mindste, og siger, se hun blev ked af det.. Og når den store gør noget får han bare at vide at hvis han gør det igen, så kommer han ned i bilen!!
Den lille tager grusomt ved lære af den store. De var her og spise og den lille måtte ikke få mere sodavand og drikke.. Så tog han glasset med det der var tilbage, hældte det ud over sin mor og kylede glasset gennem vores have. Moderen sagde ikke noget til ham, og så kiggede hun på mig og sagde, Jahh hvis jeg skulle sige noget til ham, så kunne jeg ikke bestille andren end at skælde ud(?) Og så var det baré at tænkte.. SÅ SKÆL DOG UD MAND..
Sidst de var her, tog den lille en af mine vaser og smadrede den ned i vores glasbord.. Der var ingen koncekvens overhovedet..
Den store tog også og ødelagde noget pynt der sad på min store datters seng, og igen så fik han bare at vide.. Nejj altså, se nu bliver pigen ked af det..
Efter de var her i går var jeg helt underlig i mit hovede,, også fordi de roder i alt og hælder alt ud, og gider ikke rydde op..
Hva faen gør man lige i sådanne en situation...
Kh Heidi
Anmeld