Hvad kostede jeres barnedåb/navngivningsfest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kostede os ca. 10.000 kr. begge gange.

Til Luka's barnedåb havde vi lejet et selskabslokale, da han blev døbt i februar. Vi havde selv været i Tyskland og købe øl, vin, sodavand + diverse. Gudmor havde lavet mexicansk tagselvbord med kage.

Til Lina's barnedåb havde vi lejet et kæmpe telt i haven, da hun blev døbt i august. Vi havde selv været i Tyskland og købe øl, vin, sodavand + diverse. Vi fik pattegris og så havde gudmor også denne her gang lavet alt tilbehøret + kage.

Vi havde desuden begge gange valgt, at få et par piger i køkkenet. Vi var ca. 65 personer incl. børn.

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Thildesmor

Vores barnedåb kostede lige omkring 5000 det var med det hele, vi var 36 personer, og holdte det i et lånt lokale hos Thildes oldemor

Vi bestilte mad fra jysk diner og det kan klart anbefales, og så var det monster billigt, forret, hovedret og dessert til 109,- pr kuvert, og der var mad til flere dage derefter

Anmeld

11. oktober 2010

Margorie

Uha, tror det løb op i 8000 kr ca måske mere.. Vi var vel en 35 styks.. Men næste gang gider jeg godt nok ikke bruge så mange penge. Folk gik mere op i at spise end i at hygge om vores lille pige.. Så til næste dåb servere vi bare kaffe og boller!

Anmeld

11. oktober 2010

Susanne79

Vores barnedåbsfest kostede ca 6500,-. 

Vi lejede lokaler, fik maden udefra, drikkevarer blev købt i Tyskland og kagerne bagte vi selv.

Vi var 35 pers.

Anmeld

11. oktober 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Sofus' barnedåb kostede ca. 10.000 kr.

Vi holdt det hjemme i et stort telt i haven. Vi lavede alt mad selv. Vi fik tapas til forret. Forskellige lækre pølser, skinke og oste. Hovedretten var helstegt pattegris med forskellige salater. Asparguessalat, "mormorsalat", grøn salat og kartoffelsalat. Hjemmebagte flutes og kryddersmør. Til kaffen fik vi min mors hjemmebagte boller og petit fours.

Det havde været langt billigere at købe maden udefra, men jeg synes simpelthen det ofte er så trist det mad man få.

Vi var ca. 35 personer og vi havde to piger til at hjælpe.

Line.

Anmeld

11. oktober 2010

B&J

vi var 23 og fik helstegt pattegris namme og det hele kostede 5000kr

gris

kage

sodavand

vin

tøj osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.