knap 9 mdr og mad... Hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

B&J

Kan da give dig et råd om en ting min dreng hvis han får noget der er for tyndt eller for fint så kaster han hele mullivitten op igen især grød.... det skal være rimelig tygt og med stykker i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

SHERO

mor-til-vanessa skriver:

gør han det også hvis han får grøden først?

hva med bondebrød, det er lidt mere blødt

Jahh der er ikke umiddelbart nogen forskel, måske et par hapsere mere der ryger ned.... Tror jeg har besluttet mig for at øve lidt med nogen bløde grovboller, for boller kan han sådan rimeligt spise... Bondebrød du heller ikke opblødt eller ej.... mistænker måske lidt det kunne rugbrød han ikke er så vild med, eftersom han koncerkvent kaster op af øllebrød også....

Anmeld

6. oktober 2010

mor-til-vanessa

Tullen85 skriver:

Jahh der er ikke umiddelbart nogen forskel, måske et par hapsere mere der ryger ned.... Tror jeg har besluttet mig for at øve lidt med nogen bløde grovboller, for boller kan han sådan rimeligt spise... Bondebrød du heller ikke opblødt eller ej.... mistænker måske lidt det kunne rugbrød han ikke er så vild med, eftersom han koncerkvent kaster op af øllebrød også....

ja det kan godt være han ikke kan det med rugbrød.

synes da bare du skal give ham det kan kan spise, rugbrød kan altid komme. du kan jo evt mose kartofler og grønsager lidt mere, så de stadig er lidt grove, men ikke blendet eller stykker.

min datter spiste et hel rugbrød til frokost fra ca 6 mdr af men her for en mdr siden gad hun ikke spise det. så nu får hun det slet ikke, kun engang imellem når hun gider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.