Sidste sundhedsplejerske besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

LouiseNielsen

lillespurv20 skriver:

ej hvor må det være dejligt at han spiser alt, det er vist det alle forældre drømmer om

åh vil rigtig gerne have noget insperition til aftensmad, for synes det er meget det samme hun får.. Hun er mega madglad selvom hun ikke er så gammel og spiser hvad vi servere for hende, så er det næsten synd jeg ikke er så kreativ med mad

Hvad med morgenmad, hun er ved at køre surt i havregrød/øllebrød (ja ved godt hun ikke rigtig må få det endnu, men hun gad ikke det tynde begynder-grød mere) noget andet man kan/må give dem?

Ej undskyld mine mange spørgesmål

Og til aften er det virkelig kun fantasien der sætter grænser.... Jeg laver milionbøf til mathias rigtig tit, men tænker også det må være kedeligt, men så får han alt mulig forskellig grønsager i stedet for....

Når vi fx får boller i karry tager jeg lidt sovs fra inden jeg putter alt for meget karry i. Bare så det lige har smagen af det, uden at være stærk. Så moser jeg lidt ris, kødbolle og karry sovs i hans kartofler....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Koen.

LouiseNielsen skriver:

Og til aften er det virkelig kun fantasien der sætter grænser.... Jeg laver milionbøf til mathias rigtig tit, men tænker også det må være kedeligt, men så får han alt mulig forskellig grønsager i stedet for....

Når vi fx får boller i karry tager jeg lidt sovs fra inden jeg putter alt for meget karry i. Bare så det lige har smagen af det, uden at være stærk. Så moser jeg lidt ris, kødbolle og karry sovs i hans kartofler....

så man kan sige at hun kan få næsten det mad vi spiser, bare med måde og tilpasset hende selvfølgelig

Anmeld

5. oktober 2010

LouiseNielsen

lillespurv20 skriver:

så man kan sige at hun kan få næsten det mad vi spiser, bare med måde og tilpasset hende selvfølgelig

Nogen vil nok mene at ej det er vanvittig....

Men ja det vil jeg mene.... Jeg har i hvert fald rigtig go erfaring med det, fra min store dreng.... Tror kun jeg kan nævne en ting han ikke kan lide, og det er oliven... Men alt, selv stærk mad spiser han, og smager på alt uden nogen form for bøvl....

Holder mig selvfølgelig fra hvidløg og chili.... Men ellers får Mathias næsten det samme, dog med lidt omtanke mens jeg laver det til ham.....

Anmeld

5. oktober 2010

Koen.

LouiseNielsen skriver:

Nogen vil nok mene at ej det er vanvittig....

Men ja det vil jeg mene.... Jeg har i hvert fald rigtig go erfaring med det, fra min store dreng.... Tror kun jeg kan nævne en ting han ikke kan lide, og det er oliven... Men alt, selv stærk mad spiser han, og smager på alt uden nogen form for bøvl....

Holder mig selvfølgelig fra hvidløg og chili.... Men ellers får Mathias næsten det samme, dog med lidt omtanke mens jeg laver det til ham.....

ja ville i hvert fald være dejligt at ende ud med et barn som spiser alt og hvor er det vildt han vil spise stærk mad, men dejligt og hvor må det være nemt!
Går ikke heeelt efter de der regler nogle følger jeg og andre ikke og kan bare mærke på lærke at hun har brug for rigtig mad og ikke kun grød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.