Sidste sundhedsplejerske besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

serinasmor

LouiseNielsen skriver:

Nope, er simpelthen fordi jeg ikke føler behov for hun kommer her... Der sidder måske nogen derude som har mere brug for den tid som jeg tager! Det eneste er hun lige vejer og måler, og det kan jeg jo selv gøre fremover.

Med min ældste søn kom hun også kun til han var 5 mdr.

det lyder da helt fair

men hvad så med boel-prøven? skal i ikke have lavet den eller har hun allerede lavet den nu??

kom bare lige til at tænke over det og blev nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

MariaJ

LouiseNielsen skriver:

Ja han er skøn....

Er mig der har sagt hun ik behøver komme mere, jeg føler ikke behov for hun kommer....

Nå ja, det kan jeg egentlig godt forstå. Jeg synes egentlig også at vi nogle gange bare tager hendes tid med ikke rigtig noget.

Anmeld

5. oktober 2010

LouiseNielsen

serinasmor skriver:

det lyder da helt fair

men hvad så med boel-prøven? skal i ikke have lavet den eller har hun allerede lavet den nu??

kom bare lige til at tænke over det og blev nysgerrig

Hun ordnede den idag.... Helt uden anmærkninger! Hun sagde at det var lige tidlig nok, men at det jo var tydeligt at se alt var som det sku være.

Anmeld

5. oktober 2010

9510

Uhh han er skøn og sikke et smil

Anmeld

5. oktober 2010

LouiseNielsen

MariaJ skriver:

Nå ja, det kan jeg egentlig godt forstå. Jeg synes egentlig også at vi nogle gange bare tager hendes tid med ikke rigtig noget.

Også det jeg tænker... Altså hun lavede den der boel prøve/test ting idag og ellers snakkede vi om det hus vi er ved at købe og lidt om hans storbror... Så ej det er der slet ikke grund til at bruge hverken hendes eller min tid på mere. Og kommer der noget jeg skal spørge om kan jeg jo ringe til hende.... Men jeg har det nu bedst med at gøre hvad jeg føler er bedst for Mathias, og simpelthen føle mig frem og alm sund fornuft. Syntes tit man bliver mere usikker ved at snakke med sundhedsplejersken.

Anmeld

5. oktober 2010

Koen.

Hvor er han dejlig og blev lige indspireret af dig i en anden tråd hvor du skrev han fik rugbrød.. Lærke elsker rugbrød men min fantasi har ikke rakt længere end smørost og avokado men i morgen skal hun da prøve makrel

Anmeld

5. oktober 2010

LouiseNielsen

lillespurv20 skriver:

Hvor er han dejlig og blev lige indspireret af dig i en anden tråd hvor du skrev han fik rugbrød.. Lærke elsker rugbrød men min fantasi har ikke rakt længere end smørost og avokado men i morgen skal hun da prøve makrel

Ja jeg moser det simpelthen bare rigtig godt med en gaffek også smørre jeg det på... Det sviner men han elsker det....

Anmeld

5. oktober 2010

serinasmor

LouiseNielsen skriver:

Hun ordnede den idag.... Helt uden anmærkninger! Hun sagde at det var lige tidlig nok, men at det jo var tydeligt at se alt var som det sku være.

så kan man jo være stolt af sin søn ... sådan at gå op til en prøve helt uden forberedelsestid og bestå med glans og så endda før nomeret tid ... hehe

og nej så er der da heller ingen grund til at sp kommer hvis du ingen spørgsmål har

Anmeld

5. oktober 2010

Koen.

LouiseNielsen skriver:

Ja jeg moser det simpelthen bare rigtig godt med en gaffek også smørre jeg det på... Det sviner men han elsker det....

det skal klart prøves, for hun er i forvejen vild med fisk til aftensmad så mon ikke makrel på hendes rugbrød til middag kunne være et hit

Anmeld

5. oktober 2010

LouiseNielsen

serinasmor skriver:

så kan man jo være stolt af sin søn ... sådan at gå op til en prøve helt uden forberedelsestid og bestå med glans og så endda før nomeret tid ... hehe

og nej så er der da heller ingen grund til at sp kommer hvis du ingen spørgsmål har

Jeg anede ikke der fandes sådan en "prøve" men så blev jeg så meget klogere.... Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.