wii fit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

NatasjaL

hej tøser

ville lige hører om  der er andre af jer herinde som spiller det?

jeg syns det er skide sjovt, og kan nemt bruge 2 timer om dagen på det, det jeg ikke helt forstå er når der står man har tabt et hvis antal kcl, hvor meget er 100 kcl feks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

hmm ja jeg spillet det meget :-) Mne ikke nu da det sætter gang i plukveer :-( Men har aldrig gået op i kcal.... så der kan jeg desværre ikke hjælpe :-)

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

Hende med maven :-) skriver:

hmm ja jeg spillet det meget :-) Mne ikke nu da det sætter gang i plukveer :-( Men har aldrig gået op i kcal.... så der kan jeg desværre ikke hjælpe :-)

okay

tit kan jeg slet ikke komme fra det igen :b

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Ved ikke hvad det svarer til i kg, men du kan jo prøve at kigge på varedeklarationen næste gang du spiser noget, eller køber chokolade eller lignende. Så kan du fx regne ud, hvor længe du skal træne, for at forbrænde en mars bar eller lignende..

(advarsel: kan godt være ret skræmmende... Engang i biologi fik vi lov at spise alt det wienerbrød vi kunne - læreren havde føsdag. Der var bare den hage ved det, at bagefter skulle vi regne ud, hvor længe vi skulle steppe op og ned af en stol, for at forbrænde det, og så gøre det - det vidste vi ikke inden. Er du syg det var hårdt...)

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

AnneBJ skriver:

Ved ikke hvad det svarer til i kg, men du kan jo prøve at kigge på varedeklarationen næste gang du spiser noget, eller køber chokolade eller lignende. Så kan du fx regne ud, hvor længe du skal træne, for at forbrænde en mars bar eller lignende..

(advarsel: kan godt være ret skræmmende... Engang i biologi fik vi lov at spise alt det wienerbrød vi kunne - læreren havde føsdag. Der var bare den hage ved det, at bagefter skulle vi regne ud, hvor længe vi skulle steppe op og ned af en stol, for at forbrænde det, og så gøre det - det vidste vi ikke inden. Er du syg det var hårdt...)

det kunne jeg godt forsetille mig

Anmeld

5. oktober 2010

Snefnug1984

Jeg læste engang at 1 g fedt svarer til ca 9 kcal.. Men man skal jo forbrænde ens energidepoter først inden man forbrænder fedtet på kroppen

Anmeld

5. oktober 2010

NatasjaL

SolsikkeBlomst skriver:

Jeg læste engang at 1 g fedt svarer til ca 9 kcal.. Men man skal jo forbrænde ens energidepoter først inden man forbrænder fedtet på kroppen

okay, det er jeg slet ikke inde i. så ved ikke ligé hvordan det hænger sammen

Anmeld

6. oktober 2010

Snefnug1984

NatasjaL skriver:

okay, det er jeg slet ikke inde i. så ved ikke ligé hvordan det hænger sammen

Pointen er jo blot, at du skal spise mindre end du forbrænder for at tabe dig.

Anmeld

6. oktober 2010

NatasjaL

SolsikkeBlomst skriver:

Pointen er jo blot, at du skal spise mindre end du forbrænder for at tabe dig.

jep men det ikke helt nemt når man ikke helt har styr på hvor meget der er i hvad.

Anmeld

6. oktober 2010

Snefnug1984

NatasjaL skriver:

jep men det ikke helt nemt når man ikke helt har styr på hvor meget der er i hvad.

Hvis du gerne vil tjekke hvor meget du spiser, kan du taste det ind på www.madital.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.