rigtig øv dag :'( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Pige2009

camsko88 skriver:

har haft en rigtig øv dag idag er idag 16+4 og går i skole.
idag blev der så delt invitationer ud til alle pigerene i klasse så de kunne komme til pyjamas party ( lyder da vildt sjovt) MEN jeg er ikke inviteret, og undskyldningen var: du er jo gravid, du drikker jo ikke. nå ok tak tak
lidt senere på dagen begyndte deres snak så at handle om at de ikke forstod hvorfor min kæreste stadig er sammen med mig, jeg har jo mistet min femininitet efter jeg er blevet gravid. ( jeg farver ikke hår, bruger kun lidt make up og da min egen jakke er blevet for lille bruger jeg min kærestes trøje) og som om det ikke var nok sluttede dagen så af med gruppe arbejde, hvor jeg pænt kunne få lov til at arbejde selv, da jeg jo er gravid. JA DER ER SQ DA LÆNGE TIL JEG SKAL FØDE!!!!!!!!!!!

ville ikke rigtig noget med det her. trængte bare til at komme af med det.

Åh, hvor jeg føler med dig. Hvad i alverden bilder de sig ind! Det lyder som en flok rigtig umodne tøser, du går i klasse med 
Er det mon muligt at forklare dem, hvad en graviditet går ud på, og at ens liv altså ikke går i stå af den grund. Jeg var da selv i byen et par gange under graviditeten med non-alkohol drinks...

Sender dig et kram og masser af dejlige tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

<3

Lyder godt nok vildt!! Nå hop du op og fald ned på dem - for de er da ikke mere værd også nyd at du har det så meget federe end dem med en pode i maven og en dejlig kæreste der elsker dig selvom du ikke er feminin mere

haha der fik du mig godt nok til at grine Sikke en sjov og langt ude bemærkning den er da kun til at grine ad!!!

Mange knus og tanker til dig!

Anmeld

5. oktober 2010

serinasmor

camsko88 skriver:

nemlig man behøver ikke alkohol for at hygge sig

overhovedet ikke ...

synes det er underligt at nogle mennesker reagerer sådan ...

forstår det bare ikke ...

Anmeld

5. oktober 2010

Silas&Mille

går på VUC så de er mellem 18 og 30

tjaaa... kommer ikke rigtigt bag på mig med dem på 18-20 år (desværre)... ikke for at skære alle over en kam, men må sige det kommet nået bag på mig ved dem der fx er 25-30 år gamle, man skulle da tro de var voksne og nogle af dem har da sikkert børn og ved at det ikke er en sygdom. (håber ikke jeg støder nogen med alders inddelingen... ved godt der er forskel på folk og hvornår de bliver voksne).

Jeg ville godt nok også have det skidt/være ked af det hvis det var mig der blev behandlet sådan, bare fordi jeg er gravid. Jeg går godt nok ikke i skole mere, men mine arbejdskollegaer har da været lidt kede af at jeg ikke har deltaget i de fester de har holdt, selvom jeg er gravid. Det er dog fordi jeg har døjet en del med træthed og har ikke kunnet overkomme en fest sidst på ugen efter en 40 timers arbejdsuge (svenskerne arbejde 40 timer i ugen).

Anmeld

5. oktober 2010

mortilnoahogmelina

til dig . 

Hold da kæft nogen snobbet tøsser . 

bare fordi du er gravid så kan du da uden tvivl godt deltage alligevel , det er da virkelig at gå over stregen synes jeg . 

Jeg håber virkelig du klare dig og tager det i stiv arm i stedet , de er da ingenting værd sådan en folk piger der . 

Du er meget sejere end dem

Kam til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.