rigtig øv dag :'( (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

camsko88

Er dejligt at have jer fornuftige kvinder at komme "hjem til"

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

NatasjaL

det kan de sku da på ingen måde tillade sig at sige!

Anmeld

5. oktober 2010

morethanperfect

Lyder endten til de er meget barnlige eller at de er lidt "misundelige" over at du skal være mor .. Det kan sagtens være  

Men det er stadig en grim måde og tale på , og har oplevet det selv også , at man er blevet skubbet til side pga. graviditeten .. Det er bestemt ikke sjovt , men bare tænk på hvad du får ud af det til sidst 

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Sådan nogle gimper!!!

Øv hvor ville jeg også føle mig træt af det hele hvis det var mig! Ved ikke hvad jeg skal skrive for at opmuntre dig,andet end du må glæde dig til du skal på barsel...

Anmeld

5. oktober 2010

camsko88

morethanperfect skriver:

Lyder endten til de er meget barnlige eller at de er lidt "misundelige" over at du skal være mor .. Det kan sagtens være  

Men det er stadig en grim måde og tale på , og har oplevet det selv også , at man er blevet skubbet til side pga. graviditeten .. Det er bestemt ikke sjovt , men bare tænk på hvad du får ud af det til sidst 

ja er det hele værd, er bare hårdt

Anmeld

5. oktober 2010

camsko88

AnneBJ skriver:

Sådan nogle gimper!!!

Øv hvor ville jeg også føle mig træt af det hele hvis det var mig! Ved ikke hvad jeg skal skrive for at opmuntre dig,andet end du må glæde dig til du skal på barsel...

gør jeg godt nok også

Anmeld

5. oktober 2010

serinasmor

Sådan behandler man sgu da ikke nogen ...

EJ undskyld .. men sikke en børnehave du er havnet i ...

Man kan da sagtens tage til fest selvom man er gravid .. drikker bare ikke alkohol men sodavand i stedet ..

hmmm ... måske er de misundelige allesammen ...

men stadig .. sådan behandler man ikke nogen

Anmeld

5. oktober 2010

camsko88

serinasmor skriver:

Sådan behandler man sgu da ikke nogen ...

EJ undskyld .. men sikke en børnehave du er havnet i ...

Man kan da sagtens tage til fest selvom man er gravid .. drikker bare ikke alkohol men sodavand i stedet ..

hmmm ... måske er de misundelige allesammen ...

men stadig .. sådan behandler man ikke nogen

nemlig man behøver ikke alkohol for at hygge sig

Anmeld

5. oktober 2010

klmf

Hvad sker der lige for de kællinger?? 

Du må lige give dem tørt på i morgen og fortælle dem at det der fandme ikke er i orden. Det er jo næsten mobning....

Anmeld

5. oktober 2010

Meliora

camsko88 skriver:

har haft en rigtig øv dag idag er idag 16+4 og går i skole.
idag blev der så delt invitationer ud til alle pigerene i klasse så de kunne komme til pyjamas party ( lyder da vildt sjovt) MEN jeg er ikke inviteret, og undskyldningen var: du er jo gravid, du drikker jo ikke. nå ok tak tak
lidt senere på dagen begyndte deres snak så at handle om at de ikke forstod hvorfor min kæreste stadig er sammen med mig, jeg har jo mistet min femininitet efter jeg er blevet gravid. ( jeg farver ikke hår, bruger kun lidt make up og da min egen jakke er blevet for lille bruger jeg min kærestes trøje) og som om det ikke var nok sluttede dagen så af med gruppe arbejde, hvor jeg pænt kunne få lov til at arbejde selv, da jeg jo er gravid. JA DER ER SQ DA LÆNGE TIL JEG SKAL FØDE!!!!!!!!!!!

ville ikke rigtig noget med det her. trængte bare til at komme af med det.

OMG, er de 14 år eller hvad?

Sikke en flok møgtæver (ja undskyld sproget) de er da ikke værd at samle på. Pyjamas party med druk? Det var alligevel en sær blanding

Hvad nu hvis der var en muslimsk pige i klassen som af religiøse årsager ikke drak, måtte´hun så heller ik komme med?

Det er usandsynligt barnligt og tarveligt, og selv om du er ked af det nu, så glæd dig over du ikke behøver omgås den slags mennesker.

Mht. hårfarve så kan man altså få farvet det med økologisk farve, det er ikke skadeligt. Men det at de tror at dit udseende er den altafgørende faktor for om din kæreste elsker dig, det siger mere om dem synes jeg, for det må jo være sådan en slags kæreste de selv har.

Jeg synes egentlig det er lidt synd for dem. Så glæd dig over du er bedre end dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.