camsko88 skriver:
har haft en rigtig øv dag idag
er idag 16+4 og går i skole.
idag blev der så delt invitationer ud til alle pigerene i klasse så de kunne komme til pyjamas party ( lyder da vildt sjovt) MEN jeg er ikke inviteret, og undskyldningen var: du er jo gravid, du drikker jo ikke. nå ok tak tak 
lidt senere på dagen begyndte deres snak så at handle om at de ikke forstod hvorfor min kæreste stadig er sammen med mig, jeg har jo mistet min femininitet efter jeg er blevet gravid. ( jeg farver ikke hår, bruger kun lidt make up og da min egen jakke er blevet for lille bruger jeg min kærestes trøje) og som om det ikke var nok sluttede dagen så af med gruppe arbejde, hvor jeg pænt kunne få lov til at arbejde selv, da jeg jo er gravid. JA DER ER SQ DA LÆNGE TIL JEG SKAL FØDE!!!!!!!!!!!
ville ikke rigtig noget med det her. trængte bare til at komme af med det.
OMG, er de 14 år eller hvad?
Sikke en flok møgtæver (ja undskyld sproget) de er da ikke værd at samle på. Pyjamas party med druk? Det var alligevel en sær blanding
Hvad nu hvis der var en muslimsk pige i klassen som af religiøse årsager ikke drak, måtte´hun så heller ik komme med?
Det er usandsynligt barnligt og tarveligt, og selv om du er ked af det nu, så glæd dig over du ikke behøver omgås den slags mennesker.
Mht. hårfarve så kan man altså få farvet det med økologisk farve, det er ikke skadeligt. Men det at de tror at dit udseende er den altafgørende faktor for om din kæreste elsker dig, det siger mere om dem synes jeg, for det må jo være sådan en slags kæreste de selv har.
Jeg synes egentlig det er lidt synd for dem. Så glæd dig over du er bedre end dem
Anmeld