delfiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

TbCp

Malene&Frederikke skriver:

Det er egentlig lidt synd for min datter, som er en KÆMPE vandhund .... men den fornøjelse må hun altså nyde med andre end mig Jeg ender med at gøre hende bange for havet, hvis jeg går med derud ... puhh så er det bedre at hun følges med nogen der kan hygge og pjaske med hende ... mens mor her iagttager Nej så hellere en tur i swimmingpool - det ved man hvad er

Liva er også bare en vandhund...men det er hendes far heldigvis også så det må være hans fornøjelse

Så kan hun komme med mig i svømmehallen i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

M&F&C

TbCp skriver:

Liva er også bare en vandhund...men det er hendes far heldigvis også så det må være hans fornøjelse

Så kan hun komme med mig i svømmehallen i stedet

Nemlig

Anmeld

5. oktober 2010

Michala

Nej, det har jeg desværre aldrig fået prøvet. Men jeg eeeelsker at dykke, så da vi var i Sydafrika for 2 år siden havde jeg et hajdyk. Det skulle være et tigerhajdyk, men da det er vilde hajer, kom der ikke en eneste. Tværtimod var der black tip hajer, og da der var en spand med madding kredsede de op ad os, og det var altså ret spændende...og lidt nervepirrende.

Når jeg en dag skal svømme med delfiner, skal de også være vildtlevende, og gerne under med dykkerudstyret på...

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

Har du nogen sinde svømmet med delfiner? På den ene eller anden måde?

Jeg har svømmet med delfiner på 2 forskellige måder.

1. i Israel snorklede vi med "vilde" delfiner. Dvs. de var i en stor "indhegning" nede ved vandet (Dolphin Reef) og vi måtte ikke røre dem da de levede så naturligt som muligt. De puffede til gengæld løs til os og det var VILDT fedt at opleve hvordan de bor!

2. i Portugal har vi svømmet med delfiner i et bassin i en stor zoologisk have agtig park. Denne gang interagerede vi en masse med dem og lavede tricks og kunster.

Begge oplevelser var fantastiske og meget forskellige og jeg skal, uden tvivl, svømme med de dejlige dyr igen! Laura skal også opleve det (hvis hun altså har lyst)

fortæl om din/dine oplevelser eller dine drømme! Eller fortæl hvorfor du bestemt ikke vil svømme med delfiner!

Knus Caroline

Jeg har altid drømt om at svømme med delfiner, og vi havde muligheden i Mexico for et par år siden. Delfinerne måtte desværre vente, da vi fik en helt unik chance for at svømme med hvalhajer i den mexicancke golf, da de var inde for at søge føde. Det er verdens største hajart, og de kan blive op til 20 m. Dem vi svømmede blot en armslægde ved siden af, var dog "kun" 11-12 m.

Experience of a lifetime siger jeg bare!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.