delfiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du svømmet med delfiner?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.595 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har du nogen sinde svømmet med delfiner? På den ene eller anden måde?

Jeg har svømmet med delfiner på 2 forskellige måder.

1. i Israel snorklede vi med "vilde" delfiner. Dvs. de var i en stor "indhegning" nede ved vandet (Dolphin Reef) og vi måtte ikke røre dem da de levede så naturligt som muligt. De puffede til gengæld løs til os og det var VILDT fedt at opleve hvordan de bor!

2. i Portugal har vi svømmet med delfiner i et bassin i en stor zoologisk have agtig park. Denne gang interagerede vi en masse med dem og lavede tricks og kunster.

Begge oplevelser var fantastiske og meget forskellige og jeg skal, uden tvivl, svømme med de dejlige dyr igen! Laura skal også opleve det (hvis hun altså har lyst)

fortæl om din/dine oplevelser eller dine drømme! Eller fortæl hvorfor du bestemt ikke vil svømme med delfiner!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Snefnug1984

Ikke endnu, men hold op hvor er det bare min store drøm.. ELSKER delfiner og så levende delfiner sidste år. Man kunne bare ikke svømme med dem.

Anmeld

5. oktober 2010

Risen

JA det har jeg Det var den vildeste oplevelse. Det var i mexico og vi fik "surfer" ture. To delfiner tog snuden op på hver fod og så "surfede" man over bassinet. Har nogle billeder af kys og kram fra delfinerne men desværre ikke på computeren

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

Puha ellers tak siger jeg!

Bryder mig ikke om havet og de ting der bor dernede så at svømme med delfiner holder jejg mig langt fra

Anmeld

5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

JA det har jeg Det var den vildeste oplevelse. Det var i mexico og vi fik "surfer" ture. To delfiner tog snuden op på hver fod og så "surfede" man over bassinet. Har nogle billeder af kys og kram fra delfinerne men desværre ikke på computeren

ja, de der ture er ret vilde

Synes også bare det var en fed oplevelse at få lov til at være så tæt på så fantastiske dyr!!!

Jeg har en gang redet på afrikanske elefanter (det er det eneste sted i verden de har de afrikanske) og vi sad bare på en lille bitte saddel på ryggen og red så ellers rundt blandt giraffer, næsehorn, vortesvin osv osv osv... Det var også bare helt fantastisk!!!!

Anmeld

5. oktober 2010

<3

Da jeg var yngre var jeg meget fascineret af at svømme med delfiner og se hvalshow mm. Men som jeg er blevet ældre og ved hvilke implikationer fangsten, livet og sikkerheden er så holder jeg mig langt væk fra sådanne seaworlds mm. Det er ikke sikkert for mennesker at være i vandet med så store dyr, vilde delfiner "voldtager" og dræber dykkere i det fri og selvom der er historier helt tilbage fra det gamle Grækenland om delfiner der har reddet mennesker og at det derfor skulle på en eller anden måde retfærdiggøre den interaktion så er jeg bare ikke overbevist. At tage på havsafari med kamera er noget helt andet. Det er jeg med på! Men ikke det andet.

Hvis nogen skulle være interesseret i at se/vide hvordan nogle af delfinerne bliver fanget så se "The Cove". Men det er hårdt Der skulle også være en film om spækhuggere som skulle hedde noget så kinky som "Lolita - slave to entertainment" men den har jeg altså ikke set endnu

Anmeld

5. oktober 2010

Risen

Caroline86 skriver:

ja, de der ture er ret vilde

Synes også bare det var en fed oplevelse at få lov til at være så tæt på så fantastiske dyr!!!

Jeg har en gang redet på afrikanske elefanter (det er det eneste sted i verden de har de afrikanske) og vi sad bare på en lille bitte saddel på ryggen og red så ellers rundt blandt giraffer, næsehorn, vortesvin osv osv osv... Det var også bare helt fantastisk!!!!

Ja det er bestemt en af de ting jeg husker tydeligst fra min barndom Clara bliver vist også en berejst pige , vi har allerede planer til paris i november og thailand i år 2012.. !!! 

Anmeld

5. oktober 2010

M&F&C

TbCp skriver:

Puha ellers tak siger jeg!

Bryder mig ikke om havet og de ting der bor dernede så at svømme med delfiner holder jejg mig langt fra

Jeg har det ligesom dig - jeg tager ikke engang en dukkert ved stranden ..... så i bund og grund skal jeg heller ikke nyde noget, selvom jeg er sikker på det ville være den vildeste oplevelse Er bare bange for, at jeg slet ikke ville nyde det

Anmeld

5. oktober 2010

TbCp

Malene&Frederikke skriver:

Jeg har det ligesom dig - jeg tager ikke engang en dukkert ved stranden ..... så i bund og grund skal jeg heller ikke nyde noget, selvom jeg er sikker på det ville være den vildeste oplevelse Er bare bange for, at jeg slet ikke ville nyde det

Jeg bader heller ikke ved stranden

Anmeld

5. oktober 2010

M&F&C

TbCp skriver:

Jeg bader heller ikke ved stranden

Det er egentlig lidt synd for min datter, som er en KÆMPE vandhund .... men den fornøjelse må hun altså nyde med andre end mig Jeg ender med at gøre hende bange for havet, hvis jeg går med derud ... puhh så er det bedre at hun følges med nogen der kan hygge og pjaske med hende ... mens mor her iagttager Nej så hellere en tur i swimmingpool - det ved man hvad er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.