businesstigger skriver:
Jeg tror min mand ville nikke meget genkendende til den episode. Det er benhårdt at være så tæt på fødsel og noget man har set frem til sååååå længe, og så alligevel være så langt fra. Det får jo hver dag til at føles som 9 mdr. oven i.
Har du prøvet at drikke en masse tonic sodavand? Af alle de skrøner - sande og falske - jeg læste da jeg var desperat så var det en der holdt. Der er noget (kan ikke huske hvad) i tonic der hjælper veerne på vej. Jeg tror jeg drak 1,5-2 l da der ikke skete noget med mine veer og så tog det ellers fart. Var 10 cm åben da jeg nåeede til hospitalet.
virkelig? tonic vand? altså bare det man blander op med gin normalt (det er vel no-go at blande det op nu...eller? 
)
jeg har ikke rigtig prøvet nogle af "myterne", men jeg er ved at være en anelse desperat, for det gør sataneddeme så ondt i underlivet nu, at det jo har en ret nedslående effekt i virkeligheden...jeg mener, hvordan skal man være frisk og ready-eddie til en fødsel, når man er fuldkommen kvæstet fordi alting gør ondt og man sover elendigt?? der er lissom noget der ikke går op! 
Anmeld