Insane in the brain!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

oo

Der er een sang der perfekt beskriver hvordan jeg har det med at være højgravid idag:

http://www.youtube.com/watch?v=ddDVWXNsV9U

peace out

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

Der er een sang der perfekt beskriver hvordan jeg har det med at være højgravid idag:

peace out

ha ha ha ha Trine...

man må altså ikke ryge sig skæv når man er gravid... (eller det er generelt at man ikke bør gøre det....)

ej spøg til side.... har du ondt+ eller sker der bare ikke en prut fis?

Anmeld

5. oktober 2010

Englebisse

Tjuhl skriver:

peace out

Det er bestemt ikke sjovt når man går og venter på man skal gå i fødsel.

Sender en masse vestøv

Anmeld

5. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha ha ha Trine...

man må altså ikke ryge sig skæv når man er gravid... (eller det er generelt at man ikke bør gøre det....)

ej spøg til side.... har du ondt+ eller sker der bare ikke en prut fis?

jeg har sååååååå ondt! siden lørdag aften har der været veer med bid. on/off as usual og absolut ingen system - der kan sagtens gå en time imellem to veer, selvom de lige er sådan at jeg skal huske at tænke aaaaaafspææææænding når de kommer, fordi man jo nærmest naturligt kommer til at gå i flitsbue når noget gør ondt - især DER!

jeg er så træt. sidder og læser og falder i søvn, vågner, går på baby.dk, falder i søvn....

jeg vil bare FØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØDE

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg har sååååååå ondt! siden lørdag aften har der været veer med bid. on/off as usual og absolut ingen system - der kan sagtens gå en time imellem to veer, selvom de lige er sådan at jeg skal huske at tænke aaaaaafspææææænding når de kommer, fordi man jo nærmest naturligt kommer til at gå i flitsbue når noget gør ondt - især DER!

jeg er så træt. sidder og læser og falder i søvn, vågner, går på baby.dk, falder i søvn....

jeg vil bare FØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØDE

åh Trine.... det er sgu da også hårdt at gå sådan med veer On/OFF i så lang tid!

men jeg vil love dig noget... du kommer til at føde... jeg ved ikke hvornår, men det sker!

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Sender dig en masse vestøv og håber der snart sker noget 

Anmeld

5. oktober 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

åh Trine.... det er sgu da også hårdt at gå sådan med veer On/OFF i så lang tid!

men jeg vil love dig noget... du kommer til at føde... jeg ved ikke hvornår, men det sker!

jeg holder dig til det løfte, at du ved det

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg holder dig til det løfte, at du ved det

hi hi... ellers må jeg selv komme og lokke baby Juhl ud!!

Anmeld

5. oktober 2010

businesstigger

Åh Trine. Jeg føler med dig. Ikke at det ikke er en god sang, men man bliver bare en lille smule sindsyg til sidst i graviditeten.

Da jeg ventede Alexander prøvede jeg til sidst alt muligt i håbet om at det ku sætte fødslen i gang. Bagte en så kaldt Ve-kage, slæbte vasketøj op og ned fra 3. sal til vaskekælderen, og var ligefrem ude og jogge i Frb. have. (Noget af et syn kan jeg hilse og sige).

Håber snart at Baby Juhl melder sin ankomst!

Anmeld

5. oktober 2010

oo

businesstigger skriver:

Åh Trine. Jeg føler med dig. Ikke at det ikke er en god sang, men man bliver bare en lille smule sindsyg til sidst i graviditeten.

Da jeg ventede Alexander prøvede jeg til sidst alt muligt i håbet om at det ku sætte fødslen i gang. Bagte en så kaldt Ve-kage, slæbte vasketøj op og ned fra 3. sal til vaskekælderen, og var ligefrem ude og jogge i Frb. have. (Noget af et syn kan jeg hilse og sige).

Håber snart at Baby Juhl melder sin ankomst!

det værste er nok, at jeg ikke KAN noget, det gør bare ondt ondt ondt og nu begyndte jeg lige at vræle sådan rigtig for alvor i telefonen til Søren, der bare ville ringe og spørge om han skulle handle på vej hjem "Neeeheeeej, kooooooom hjæææææææææææææææææææææææm, wuuuuaaaaah!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.