Jeg har det så elendigt (39+2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mia&Tonny skriver:

Jeg lagde på ingen måde skjul på da jeg var til jordemoder sidst at jeg virkelig var generet og havde det rigtig skidt, men hun sagde at jeg bare skulle væbne mig med tålmodighed...

Men nu hvor jeg er begyndt at jeg ikke kan spise, så er de nødt til at gøre noget synes jeg jo..!?

Skal op til min læge her over middag og så må jeg prøve at snakke med ham, for idag kan jeg slet ikke spise og har så frygteligt ondt

kan du slet ikke spise? ej det dur sgu da ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mia&Tonny skriver:

Skal op til lægen her over middag, og hvis han ikke vil gøre noget ringer jeg ud til min jm.... Jeg kan bare ikke mere

Og ja det er hele maven, og idag har jeg også fået det på hænderne og har lidt på benene også..

skrækkeligt!!!!

men det er klart, det er rigtig tungt for kroppen at have affaldsstoffer for to...

øv, jeg håber de kan/vil hjælpe med noget!

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

Mia&Tonny skriver:

Jeg lagde på ingen måde skjul på da jeg var til jordemoder sidst at jeg virkelig var generet og havde det rigtig skidt, men hun sagde at jeg bare skulle væbne mig med tålmodighed...

Men nu hvor jeg er begyndt at jeg ikke kan spise, så er de nødt til at gøre noget synes jeg jo..!?

Skal op til min læge her over middag og så må jeg prøve at snakke med ham, for idag kan jeg slet ikke spise og har så frygteligt ondt

finger for at de kan og vil gøre noget. Glæder mig til en opdatering

Anmeld

5. oktober 2010

Mia&Allan

Ni-ko-li-ne skriver:

kan du slet ikke spise? ej det dur sgu da ikke!

Forsøgte med et stykke toastbrød da jeg stod op, men kunne slet ikke  Har tvunget mig selv til at spise i 4dage nu, men det er virkelig minimum at det er blevet til....

Anmeld

5. oktober 2010

Mia&Allan

henh01 skriver:

finger for at de kan og vil gøre noget. Glæder mig til en opdatering

Tak... Må indrømme jeg håber på de vil sætte mig igang, for tror da ikke på det er sundt for hverken mig eller bebs at jeg ikke kan spise.. ikke kan sove og er så nedkørt

Anmeld

5. oktober 2010

quar20

arh hvor er det altså bare surt..!! Men du er HELDIGVIS SÅ langt henne nu at der faktisk kan gøres noget ved det..!!

Håber INDERLIGT for dig at du kan blive sat igang..! Men først og fremmest skal der jo tages hånd omkring dit problem med maden for får du ingen mad eller søvn så er du jo slet ikke klar til at gennemgå en fødsel..!! Det er bare SÅ vigtigt at kroppen har hvad den skal bruge så man kan koncenterer sig om at være i en fødsel..!!

alt hvad jeg over kan for at du og din læge kan finde en løsning hurtigst muligt..!!

Anmeld

5. oktober 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

arh hvor er det altså bare surt..!! Men du er HELDIGVIS SÅ langt henne nu at der faktisk kan gøres noget ved det..!!

Håber INDERLIGT for dig at du kan blive sat igang..! Men først og fremmest skal der jo tages hånd omkring dit problem med maden for får du ingen mad eller søvn så er du jo slet ikke klar til at gennemgå en fødsel..!! Det er bare SÅ vigtigt at kroppen har hvad den skal bruge så man kan koncenterer sig om at være i en fødsel..!!

alt hvad jeg over kan for at du og din læge kan finde en løsning hurtigst muligt..!!

Jeg håber også at de måske vil sætte mig igang, selvom jeg føler jeg kaster håndklæddet i ringen... Men det vil jeg bare hellere end jeg vil være totalt fra den når prinsessen så engang vil ud... Jeg tror selv at grunden til jeg har så svært ved at spise er, at jeg har det så skidt pga eksem og søvnunderskud...

Jeg er villig til at gøre hvad som helst, bare det hjælper

Er bare så bange for lægen siger at der ikke er noget de kan gøre og at de ikke vil sætte mig igang fordi jeg ikke er gået over tid...

Anmeld

5. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Jeg håber også at de måske vil sætte mig igang, selvom jeg føler jeg kaster håndklæddet i ringen... Men det vil jeg bare hellere end jeg vil være totalt fra den når prinsessen så engang vil ud... Jeg tror selv at grunden til jeg har så svært ved at spise er, at jeg har det så skidt pga eksem og søvnunderskud...

Jeg er villig til at gøre hvad som helst, bare det hjælper

Er bare så bange for lægen siger at der ikke er noget de kan gøre og at de ikke vil sætte mig igang fordi jeg ikke er gået over tid...

Nu har du jo ikke langt tid til termin - og mange blir jo sat igang 1-2 uger FØR terminen...!! Så hvis både du og din læge kan se og mærke at det ikke er holdbart længere for at gå at have det som du har det jamen så vil din læge sikkert hjælpe dig..!!

Håber ihvertfald det bedste for dig/jer

Anmeld

5. oktober 2010

Mia&Allan

quar20 skriver:

Nu har du jo ikke langt tid til termin - og mange blir jo sat igang 1-2 uger FØR terminen...!! Så hvis både du og din læge kan se og mærke at det ikke er holdbart længere for at gå at have det som du har det jamen så vil din læge sikkert hjælpe dig..!!

Håber ihvertfald det bedste for dig/jer

Jeg håber han vil hjælpe mig, for er godtnok ødelagt

Smider en update når jeg har været hos lægen...

Anmeld

5. oktober 2010

quar20

Mia&Tonny skriver:

Jeg håber han vil hjælpe mig, for er godtnok ødelagt

Smider en update når jeg har været hos lægen...

ja smid endelig en update...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.