Jeg har det så elendigt (39+2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Mia&Allan

Ja som overskriften siger så har jeg det virkelig elendigt og jeg er så grædefærdig.... Har fået det vildeste eksem på maven og på mine ben som kun er blevet værre de sidste 6-7uger  Det gør at jeg ikke kan sove om natten og min jordemoder siger bare at jeg skal bade nogle gange i løbet af dagen men det hjælper ikke....

Udover det har jeg fået rigtig rigtig svært ved at spise, og det gør at jeg efterhånden også har fået det rigtig skidt...

I plejer at give nogle kanone råd herinde, er der nogen der kan hjælpe mig? Er så grædefærdig....

Har prøvet med alt slags crem og intet hjælper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Kildebakken

Øv, det lyder ikkr rart - men det bliver vel bedre, når du har født? Ærgeligt at du skal være i søvnunderskud, når dagen oprinder. Jeg er dog helt sikker på at du finder de ekstra kræfter frem i dig selv:-)

Tillykke med at tiden snart oprinder - gid det var mig:-)

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mia&Tonny skriver:

Ja som overskriften siger så har jeg det virkelig elendigt og jeg er så grædefærdig.... Har fået det vildeste eksem på maven og på mine ben som kun er blevet værre de sidste 6-7uger  Det gør at jeg ikke kan sove om natten og min jordemoder siger bare at jeg skal bade nogle gange i løbet af dagen men det hjælper ikke....

Udover det har jeg fået rigtig rigtig svært ved at spise, og det gør at jeg efterhånden også har fået det rigtig skidt...

I plejer at give nogle kanone råd herinde, er der nogen der kan hjælpe mig? Er så grædefærdig....

Har prøvet med alt slags crem og intet hjælper...

åhhh altså.... klør det helt vildt?

min mave kløede meget! og jeg smurte den med svanemærket creme og mave olie.... helst flere gange dagligt!

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

Ved ikke om der er mulighed for det, men kunne du ikke evt snakke med din JM om at blive sat i gang? Du har det jo smadder skidt og er meget generet af det udslet.

Anmeld

5. oktober 2010

Mia&Allan

Kildebakken skriver:

Øv, det lyder ikkr rart - men det bliver vel bedre, når du har født? Ærgeligt at du skal være i søvnunderskud, når dagen oprinder. Jeg er dog helt sikker på at du finder de ekstra kræfter frem i dig selv:-)

Tillykke med at tiden snart oprinder - gid det var mig:-)

Håber tiden snart kommer, for har godtnok aldrig i mit liv haft det så skidt.. Og jeg plejer sgu ikke være så nem at tage pippet fra

Anmeld

5. oktober 2010

Mia&Allan

Ni-ko-li-ne skriver:

åhhh altså.... klør det helt vildt?

min mave kløede meget! og jeg smurte den med svanemærket creme og mave olie.... helst flere gange dagligt!

Det klør ubeskriveligt vildt, svider og gør ondt som bare f***

Har prøvet at døje med eksem før, men da slet ikke på den her måde... Har virkelig prøvet alle slags creme og hvad der ellers er kommet af forslag som kolde omsalg, olier oma.

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mia&Tonny skriver:

Det klør ubeskriveligt vildt, svider og gør ondt som bare f***

Har prøvet at døje med eksem før, men da slet ikke på den her måde... Har virkelig prøvet alle slags creme og hvad der ellers er kommet af forslag som kolde omsalg, olier oma.

øv, det lyder ikke godt!!

ring til JM... er det hele maven?

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

5. oktober 2010

Mia&Allan

henh01 skriver:

Ved ikke om der er mulighed for det, men kunne du ikke evt snakke med din JM om at blive sat i gang? Du har det jo smadder skidt og er meget generet af det udslet.

Jeg lagde på ingen måde skjul på da jeg var til jordemoder sidst at jeg virkelig var generet og havde det rigtig skidt, men hun sagde at jeg bare skulle væbne mig med tålmodighed...

Men nu hvor jeg er begyndt at jeg ikke kan spise, så er de nødt til at gøre noget synes jeg jo..!?

Skal op til min læge her over middag og så må jeg prøve at snakke med ham, for idag kan jeg slet ikke spise og har så frygteligt ondt

Anmeld

5. oktober 2010

Mia&Allan

Ni-ko-li-ne skriver:

øv, det lyder ikke godt!!

ring til JM... er det hele maven?

Skal op til lægen her over middag, og hvis han ikke vil gøre noget ringer jeg ud til min jm.... Jeg kan bare ikke mere

Og ja det er hele maven, og idag har jeg også fået det på hænderne og har lidt på benene også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.