Hvad sker der for min badevægt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Kløver

Hej piger..

I morges fik jeg taget mif sammen til at hoppe på vægten, og det skulle jeg vidst slet ikke ha gjort, for det gjorde mig lidt ked!!

Og hvad jeg kan se rundt omkring her på baby.dk der synes jeg ikke at der er ret mange der har taget så meget på som mig jo dem der har skal have tvillinger. Jeg vil meget gerne høre hvor meget i har taget på. Jeg har indtilvidere taget +17 kg på under hele graviditeten og jeg er altså "kun" hvis man kan sige det sådan 34+4 henne, jeg synes at det er meget.. Havde en BMI på 24 inden jeg blev gravid. Og jeg har fået at vide at det er nu hvor man virkelig vokser.. Så vil gerne høre hvordan det er gået med jer under jeres graviditet. 

/Prisana 34+4

hm nu er jeg ikke så langt, men tabte mig 2 kg i starten, som jeg så har taget på igen her indenfor den sidste uges tid, så ja nu hvor jeg er 18+4 er jeg stort set på samme antal kg som inden jeg blev gravid. men ja er jo så også langt op til 35 uge, så kan jo nå at ske meget endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Papaya

Noneother skriver:

Det er jo lige det. Du får sgu alligevel ikke tid til at kigge dig i spejlet de første par måneder...
Forbavsende hvor mange dage i træk jeg kunne ha´morgenhår til jeg gik i seng, uden overhovedet at studse over det.
Tror nok det er det de kalder hardcore ammehjerne.

Ha ha.. Ja.. Jeg frygter det lidt, men glæder mig forfærdelig meget samtidig!! 

Anmeld

5. oktober 2010

Noneother

Prisana skriver:

Ha ha.. Ja.. Jeg frygter det lidt, men glæder mig forfærdelig meget samtidig!! 

Det er osse det hele værd x 100.
Der er intet bedre (og mere angstfremkaldende) end at kigge ind i de der store blå babyøjne, og indse at den lille guldklump bare ligger der og håber, at du gider passe godt på ham/hende.

Anmeld

5. oktober 2010

misslea

Prisana skriver:

Hej piger..

I morges fik jeg taget mif sammen til at hoppe på vægten, og det skulle jeg vidst slet ikke ha gjort, for det gjorde mig lidt ked!!

Og hvad jeg kan se rundt omkring her på baby.dk der synes jeg ikke at der er ret mange der har taget så meget på som mig jo dem der har skal have tvillinger. Jeg vil meget gerne høre hvor meget i har taget på. Jeg har indtilvidere taget +17 kg på under hele graviditeten og jeg er altså "kun" hvis man kan sige det sådan 34+4 henne, jeg synes at det er meget.. Havde en BMI på 24 inden jeg blev gravid. Og jeg har fået at vide at det er nu hvor man virkelig vokser.. Så vil gerne høre hvordan det er gået med jer under jeres graviditet. 

/Prisana 34+4

Altså.. nu er jeg 40+1 idag og har taget 7-8 kg på!! Så man må sige, at jeg er heldigt sluppet!!! Jeg har kun taget ca. 2½ kg på de sidste 3-4 mdr. så måske din vægt også pludselig står stille!!

En del af mine veninder tog både 20 og 30 kg på, og de har faktisk alle sammen tabt det hele igen meget hurtigt, og er super flotte nu

Så hvis du også har en del vand i kroppen, så er jeg helt sikker på, at du hurtigt smider dem efter fødslen

fra Lea

Anmeld

5. oktober 2010

Slettet

Prisana skriver:

Hej piger..

/Prisana 34+4

Jeg har taget 30 kg. på under alle tre graviditeter - og tabt det hele igen inden mine børns første fødselsdag

Anmeld

5. oktober 2010

CA

Hej

Jeg henviser lige til mit indlæg i går under graviditet. Den hedder: "Hvor meget tog I på under graviditet".

Jeg var nemlig også selv meget i tvivl og ret ked af at have taget 13kg. på selvom jeg kun er 25+4, men jeg blev rigtig glad for at læse alle svarene. Det er åbenbart utrolig forskelligt fra gravid til gravid, men også helt normalt med alle de ekstra kilo

Anmeld

5. oktober 2010

Papaya

Jamen tusind tak for alle jeres svar, det gør mig lidt mere roligt.. Og glæder mig til hun kommer ud og så skal der smides kg!!

Anmeld

5. oktober 2010

Pocha

Jeg syntes kun at man hører om dem der ikke har taget ret meget på... Jeg fødte i onsdags, og der sagde vægten +32kg Og det er man jo ikke så stolt af, så det holder man nok lidt for sig selv. Nu har 6 dage efter at jeg har født, så siger vægten så -18,5 kg, men jeg havde også meget vand i kroppen.

Rikke

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Prisana skriver:

Hej piger..

/Prisana 34+4

jeg to 18 kg på, og jeg ventede ikke tvillinger... hi hi

Anmeld

5. oktober 2010

jv30

Jeg er i uge 34 + 6, og vægten siger ubarmhjertigt + 21 kg.. Min læge kommenterer det også troligt hver gang, men nu er det altså bare sådan det er.. Jeg kan godt leve med de ekstra kilo - bilder mig selv ind, at det kun er midlertidigt..

Jeg har en veninde, der har født to piger med 18 måneders mellemrum. Hun vejede, inden hun blev gravid, 52 kilo. Tog 39 kilo på under første graviditet, smed det hele inden den næste, tog så igen vildt meget på den anden gang - ikke mindre end 41 kilo..  Og idag er hun åle slank og vejer sølle 54 kilo..

Så min barnevogn står allerede klar til lange gåture i skoven med den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.