Hvad sker der for min badevægt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Papaya

Hej piger..

I morges fik jeg taget mif sammen til at hoppe på vægten, og det skulle jeg vidst slet ikke ha gjort, for det gjorde mig lidt ked!!

Og hvad jeg kan se rundt omkring her på baby.dk der synes jeg ikke at der er ret mange der har taget så meget på som mig jo dem der har skal have tvillinger. Jeg vil meget gerne høre hvor meget i har taget på. Jeg har indtilvidere taget +17 kg på under hele graviditeten og jeg er altså "kun" hvis man kan sige det sådan 34+4 henne, jeg synes at det er meget.. Havde en BMI på 24 inden jeg blev gravid. Og jeg har fået at vide at det er nu hvor man virkelig vokser.. Så vil gerne høre hvordan det er gået med jer under jeres graviditet. 

/Prisana 34+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Noneother

Altså nu havde jeg kun 1 i maven og jeg nåede at ta´15kg på. Som jeg i øvrigt havde tabt igen + 2 efter 3½måned.
Så jeg synes ikke at 17kg lyder af særlig meget med 2 Der hvor du er nu. Det skal nok gå, og når tiden er inde kan du sagtens få den krop du engang havde (næsten da)

Anmeld

4. oktober 2010

Tina2

1. gang: +25 kg (tabt på knap 4 mdr + 5 kg ekstra)

2. gang: +31 kg (tabt på 9 mdr)

3. gang: +22 kg (har pt tabt 12 kg og mangler så 10 kg og min datter er 4 uger)

BMI på 22 som jeg skal ned på igen (og gerne lidt længere ned)

Anmeld

4. oktober 2010

Betina&nicoline

Jeg er selv i uge 34+0 og har selv taget 20 kilo på. Dog har jeg været hos lægen og snakket med ham om kiloene. For jeg har altid været tynd, og er ved at gå ud af mit gode skind, at se kiloene stige.

Jeg har åbenbart en del vand i kroppen, som lægen ikke vil gøre noget ved, før det bliver så slemt at jeg får ondt i fødderne. Har allerede ondt i fingrene som føles helt spændte hele tiden pga. vandet.

Det kan altså være vand i din krop, som hjælper kiloene på vej op.

Anmeld

4. oktober 2010

Papaya

Jeg har godt nok kun en baby i maven..

Men er da glad for at det ikke er for meget.. er bare bekymret for at jeg ikke får dem tabt igen, har jo en tendens til at blive "tyk". Jamen så håber jeg da at jeg smider de værste inden så længe efter jeg har født.. Savner virkelig min krop, hvis man kan sige det sådan.. 

Så jeg skal bare tage det med ro..

Anmeld

4. oktober 2010

Papaya

Betina&nicoline skriver:

Jeg er selv i uge 34+0 og har selv taget 20 kilo på. Dog har jeg været hos lægen og snakket med ham om kiloene. For jeg har altid været tynd, og er ved at gå ud af mit gode skind, at se kiloene stige.

Jeg har åbenbart en del vand i kroppen, som lægen ikke vil gøre noget ved, før det bliver så slemt at jeg får ondt i fødderne. Har allerede ondt i fingrene som føles helt spændte hele tiden pga. vandet.

Det kan altså være vand i din krop, som hjælper kiloene på vej op.

Okay.. Jeg går jo til massøren et par gange om mdr. og hun sagde godt nok sidste gang at jeg har meget vand i kroppen, kan godt mærke hvordan det stramme i mine fødder samt mine fingre, så lad os håbe at det er vandet der er skyld i at min vægt stiger så hurtig!

Anmeld

4. oktober 2010

Noneother

Prisana skriver:

Jeg har godt nok kun en baby i maven..

Men er da glad for at det ikke er for meget.. er bare bekymret for at jeg ikke får dem tabt igen, har jo en tendens til at blive "tyk". Jamen så håber jeg da at jeg smider de værste inden så længe efter jeg har født.. Savner virkelig min krop, hvis man kan sige det sådan.. 

Så jeg skal bare tage det med ro..

Jeg må lige lære at læse teksten ordentligt. Så bare ordet TVILLINGER hehe. Ej men 17 KG +/- Det kan du sagtens smide igen.
Jeg lignede en der havde slugt en badebold til sidst, og føj hvor min før så flade mave lignede ulækker pizzadej det første stykke tid efter. Det var lige så jeg ikke ku´li´at se mig selv i spejlet
..Det går da heldigvis over..

Anmeld

4. oktober 2010

Thildesmor

Jeg tog 26 kilo på med Thilde, men det hele er væk igen  fødte 39+2

Anmeld

5. oktober 2010

Papaya

Noneother skriver:

Jeg må lige lære at læse teksten ordentligt. Så bare ordet TVILLINGER hehe. Ej men 17 KG +/- Det kan du sagtens smide igen.
Jeg lignede en der havde slugt en badebold til sidst, og føj hvor min før så flade mave lignede ulækker pizzadej det første stykke tid efter. Det var lige så jeg ikke ku´li´at se mig selv i spejlet
..Det går da heldigvis over..

Hehe.. Jeg er forberedt på det værste.. Men det er jo ikke ens betydning med at man kan acceptere det.. Men det skal man jo.. hehe.. Der er jo ikke det vi ikke gøre for vores guldklumper!!

Anmeld

5. oktober 2010

Noneother

Prisana skriver:

Hehe.. Jeg er forberedt på det værste.. Men det er jo ikke ens betydning med at man kan acceptere det.. Men det skal man jo.. hehe.. Der er jo ikke det vi ikke gøre for vores guldklumper!!

Det er jo lige det. Du får sgu alligevel ikke tid til at kigge dig i spejlet de første par måneder...
Forbavsende hvor mange dage i træk jeg kunne ha´morgenhår til jeg gik i seng, uden overhovedet at studse over det.
Tror nok det er det de kalder hardcore ammehjerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.