Lækkert sushi!!! mmmm....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

qp

Jeg har fundet ud af, at jeg faktisk er ret go til det SUSHI pis der og kunne egentlig rigtig godt tænke mig hvis i kom med nogle gode ideér til hvad kan man komme ind i midten på sådan en smækker SUSHU rulle!

Jeg har prøvet, at lave med rejer og også kræbsehaler hvilket jo bare smagede vidunderligt men hvilket andet kødagtigt kan man komme i? - Gode råd taget imod med kyshånd... 

Bare slå jeg løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Noneother

Jeg er rigtig glad for tun, laks, hvidfisk og ål i hvert fald.
mmm sushi! Jeg kunne leve af det.

Anmeld

4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

qp skriver:

Jeg har fundet ud af, at jeg faktisk er ret go til det SUSHI pis der og kunne egentlig rigtig godt tænke mig hvis i kom med nogle gode ideér til hvad kan man komme ind i midten på sådan en smækker SUSHU rulle!

Jeg har prøvet, at lave med rejer og også kræbsehaler hvilket jo bare smagede vidunderligt men hvilket andet kødagtigt kan man komme i? - Gode råd taget imod med kyshånd... 

Bare slå jeg løs

Kammuslinger

Laks

Tun

Og så godt med chilimayo

Anmeld

4. oktober 2010

qp skriver:

Bare slå jeg løs

Kammuslinger

Laks

Tun

Og så godt med chilimayo

Anmeld

4. oktober 2010

Ranarupta

qp skriver:

Bare slå jeg løs

Jeg går ud fra, at du mener fiskekød? 

For så kan du bruge laks, tun, surimi, kammuslinger, osv... Faktisk er der vist ikke rigtigt nogle grænser.

Anmeld

4. oktober 2010

Ranarupta

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kammuslinger

Laks

Tun

Og så godt med chilimayo

Anmeld

4. oktober 2010

Ranarupta skriver:

Jeg eeeelsker Sushi Manden gav Sushi i fredags for at fejre en ven. Så var jeg med. Og nøøøøj det kan man bare ikke få nok af. SUK...

Anmeld

4. oktober 2010

AnneBJ

qp skriver:

Bare slå jeg løs

Tsk tsk.. håber ikke du HAR kigget det efter for stavefejl.. Ej, undskyld, det var helt off topic, men var nødt til at kommentere det..

Ang. sushi har jeg nada forstand

Anmeld

4. oktober 2010

qp

AnneBJ skriver:

Tsk tsk.. håber ikke du HAR kigget det efter for stavefejl.. Ej, undskyld, det var helt off topic, men var nødt til at kommentere det..

Ang. sushi har jeg nada forstand

Haha... Jeg gjorde det samme mod en der skrev i en anden tråd her tidligere!

Anmeld

4. oktober 2010

qp

Ok men hvad er der for noget fiskekød jeg skal bruge og - jamen det ser jo så lækkert ud, er det dyrt? Hvilke slags kan jeg få osv?

Og ja... go idé med kammuslinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.