Vis mig dit barns vinterhue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

DK

Rosa skriver:

Jeg har lige købt Jontes vinterhue i dag, og jeg ELSKER den Han ser SÅ nuttet ud i den, og han kan bruge den til næste år også. Den er af uld og er fra Huttelihut og kvasten er kaninpels tror jeg. Eller mink.Den kostede mere end jeg vil indrømme, men han fik den på et gavekort vi fik til navngivningen, og der blev også råd til en uld/silkehue, et par uldvanter, en suttesnor og et par uldstrømper og kortet var på 400 kr...

Men der er SÅ mange fine huer derude - må jeg se jeres? Dem fra sidste år er også OK hvis I nu ikke har været lige så hurtigt ude som mig

Knus fra

Rosa - alenemor og dermed dedikeret trøsteshopper

HA HA HA.... Jeg har købt PRÆCIS den samme hue til Kirstine, bare i koksgrå med lilla mink-tut! Jeg er enig i at den er sååå fin, og jeg måtte bare eje den selv om jeg hostede lidt over prisen. Men hallo!! Det er jo pels, så bare--- bring it on!

Han ser ualmindelig dejlig ud med huen! Jeg venter stadig i spænding på hvornår vores hue kommer ind af døren med posten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

JemKem

LauraLW skriver:

Vi har holdt sy-dag i mødregruppen hvor vi syede vinterhuer til børnene i uldfleece og jersey for... Udover denne fik Vilma også en magen til, dog i brun med guld kanter :-)

Hvor ER den bare skøn, og sikke vidunderligt, at I har holdt sydag i mødregruppen 

Anmeld

8. oktober 2010

JemKem

DK skriver:

HA HA HA.... Jeg har købt PRÆCIS den samme hue til Kirstine, bare i koksgrå med lilla mink-tut! Jeg er enig i at den er sååå fin, og jeg måtte bare eje den selv om jeg hostede lidt over prisen. Men hallo!! Det er jo pels, så bare--- bring it on!

Han ser ualmindelig dejlig ud med huen! Jeg venter stadig i spænding på hvornår vores hue kommer ind af døren med posten!

Hvor har I købt de fine huer? 

Anmeld

8. oktober 2010

Miamaja

Caroline86 skriver:

synes den virker meget varm! Men det kommer selvfølgelig an på hvor koldt det bliver!!!

Vi har også tænkt os at købe en fra Green Cotton, men jeg kan ikke lige finde den nu... Det er den med træer på familie med den her dragt:

Hvor er den bare SKON! Jeg er helt vild med saadan noget baby toj. det kan man slet ikke faa i usa

Anmeld

8. oktober 2010

cecilie1984

min Emilie har en hat fra Hempels som jeg købte sidste år.

Hendes vinter jakke er den nye farve fra mini a ture og SUPER fed.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

mor-til-vanessa skriver:

tror godt jeg kunne strikke et halstørklæde hvis der var en der lige viste mig det og lavede maskerne. men alt det andet tror jeg ikke jeg kan.

elsker hjemmestrik

Alt kan læres søde

Anmeld

8. oktober 2010

mor-til-vanessa

Baagøe skriver:

Alt kan læres søde

ja det jo rigtig

Anmeld

8. oktober 2010

Thildesmor

Her er Thildes vinterhue + poncho

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2010

Bayze

Milka skriver:

vi har bla. dem her

Nej nu holder du op!! NNNÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRHHH hvor er hat og lille fyr søde!!!!!!!!!!!

Anmeld

9. oktober 2010

Bayze

Milka skriver:

vi har bla. dem her

Undskyld undskyld undskyld, det er tydeligvis piger og ikke små fyre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.