Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har købt denne her til Nicklas i dobbelt bomuld
http://www.tinyzone.dk/Graphics/Products/17855.jpg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
66° north, koster en formue
http://www.66north.is/verslun/pc-487-487-kra-dskhfa.aspx
Chatarina skriver: ej hvor er de cool hvor er de fra?
ej hvor er de cool hvor er de fra?
jeg elsker denne. hue og halstørklæde på én gang. og så er den da nuttet
sarahb skriver: selvfølgelig fra kajogviola.. Se dem på Trendsales.. Så vælger du selv farver og applikationer.
selvfølgelig fra kajogviola.. Se dem på Trendsales.. Så vælger du selv farver og applikationer.
årh dem har jeg slet ikke set må straks ind og kigge
Bliver bare lige nødt til at skrive, SIKKE NOGLE FANTASTISKE BILLEDER!!!
Sidder helt og smiler til langt op over begge ører
Glæder mig til det bliver min tur til at kunne vise billeder af guldklumpen iført alverdens huer
marhemor (38+0)
vi har bla. dem her
mor-til-vanessa skriver: gid jeg kunne strikke, så ville jeg helt klart også gøre det. kunne godt tænke mig at strikke en uld drangt. du ved som som ligner en fleece men bare uld og så hjemmelavet. det gad jeg godt jeg kunne
gid jeg kunne strikke, så ville jeg helt klart også gøre det.
kunne godt tænke mig at strikke en uld drangt. du ved som som ligner en fleece men bare uld og så hjemmelavet.
det gad jeg godt jeg kunne
Jeg er så modsat, da jeg hader alt håndarbejde, men så er det godt, jeg har folk til det grove kender du ikke nogen der kan lære dig at strikke?
Baagøe skriver: Jeg er så modsat, da jeg hader alt håndarbejde, men så er det godt, jeg har folk til det grove kender du ikke nogen der kan lære dig at strikke?
tror godt jeg kunne strikke et halstørklæde hvis der var en der lige viste mig det og lavede maskerne. men alt det andet tror jeg ikke jeg kan.
elsker hjemmestrik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128