Så blev mine hvalpe 15 dage... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Pia.

Sussie&Lilje skriver:

Ååååh jeg vil ha' dem allesammen! hihi

Det vil jeg også - Havde jeg pladsen blev de alle 6 her - Men jeg er nok nød til at sande at pladsen ikke er der til 8 store hunde når de bliver voksne... Men heldigvis har jeg fundet 4 fantastiske hjem til dem og mangler nu kun 2 gode og blivende hjem...

De er så skønne og jeg nyder at opleve dem vokse op og give dem en god start på livet...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Ox.

Ja det må være det hårdeste når man får hvalpe og skal af med dem igen

Men godt man selv kan være med til at vælge hvor de skal henad

Anmeld

5. oktober 2010

smokin

Pia. skriver:

Ja de går inde, fordi det er Køkken/stue opdræt .... Og jo de skal gå inde hele tiden - Kunne ikke drømme om at smide dem uden for... Når de fylder 3 uger kommer de væk fra stuen (der begynder de også at forlade deres fødekasse) og til at gå i gang og køkken... Der har jeg gulv der kan "tåle" hvalpe...

De skal vokse op og vende sig til alle de lyde der er indendørs, voksne, børn og andre dyr ....

Deres fødekasse er lavet så stor at det er der de skal sove om natten, der kan bygges ekstra kanter på så jeg har styr på dem HE HE...

Knus Pia.

De kan jo sagtens være stueopdræt selvom de kommer udenfor. Tror ikke du ved hvor meget de skider

Anmeld

5. oktober 2010

SiLiMiMa

EEIIIII, de har jo fået øjne allesammen nu!!

Hvor er de søde, ja jeg kan falde helt i svime over nuttede dyr  Bær over med mig!

Hvor er de bare dejlige, pia. Kan godt forstå, du er stolt hundemor

Og så må jeg da også lige rose dine 2 store børn - din smukke pige med verdens sødeste pigenavn og den flotte unge mand.

knus heise

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

Zette skriver:

De kan jo sagtens være stueopdræt selvom de kommer udenfor. Tror ikke du ved hvor meget de skider

Jo det ved jeg godt, det er jo ikke de første hvalpe jeg har i huset... - De skal selvfølgelig luftes uden for flere gange dagligt (Læs: MANGE) - men bor de ude er det ikke stueopdræt...

Knus Pia.

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

Heise skriver:

EEIIIII, de har jo fået øjne allesammen nu!!

Hvor er de søde, ja jeg kan falde helt i svime over nuttede dyr  Bær over med mig!

Hvor er de bare dejlige, pia. Kan godt forstå, du er stolt hundemor

Og så må jeg da også lige rose dine 2 store børn - din smukke pige med verdens sødeste pigenavn og den flotte unge mand.

knus heise

Tak søde Heise... Ja de er fantastiske... både mine små vovser og også mine skønne børn... TAK....

Og børnene elsker at nusse med dem flere gange dagligt - Er helt sikker på de er med til at give hvalpene en god start på livet - de bliver meget trygge og elsker at blive nusset med...

knus....

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

Sussie&Lilje skriver:

Ja det må være det hårdeste når man får hvalpe og skal af med dem igen

Men godt man selv kan være med til at vælge hvor de skal henad

Ja det betyder rigtig meget, at man selv kan vælge også derfor der er flere hvor jeg har sagt nej - det er en stor opgave at få en hund og den føler jeg ikke alle har tænkt igennem inden de kontakter mig for at ville købe en hvalp...

ALLE elsker hvalpe - de er nuttede og søde - men der følger et meget stort arbejde og ansvar med at have en hund ... Men som sagt er de 4 hjem intet mindre end fantastiske (det ved jeg jo heldigvis)

Knus Pia.

Anmeld

5. oktober 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

Tak søde Heise... Ja de er fantastiske... både mine små vovser og også mine skønne børn... TAK....

Og børnene elsker at nusse med dem flere gange dagligt - Er helt sikker på de er med til at give hvalpene en god start på livet - de bliver meget trygge og elsker at blive nusset med...

knus....

ja, det er en WIN WIN situation hihi

Anmeld

5. oktober 2010

quar20

Hold nu op hvor er de bare ALT for lækre...!!

Håber du finder nogle gode hjem til de sidste to..! For dælen de er mums

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

quar20 skriver:

Hold nu op hvor er de bare ALT for lækre...!!

Håber du finder nogle gode hjem til de sidste to..! For dælen de er mums

Tak - Jamen jeg kan jo kun give jer ret... De er fantastiske og skønne og får de så bare en smule af det gode sind efter deres mor og far - så bliver hvalpene fantastiske famile hunde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.