Så blev mine hvalpe 15 dage... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

LotteN

Pia. skriver:

Tak, ja de er dejlige... så små og skønne og slet ikke til at stå for...

er I engetlig kommet af med dem allesammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Pia.

LotteN skriver:

er I engetlig kommet af med dem allesammen?

Jeg er kommet af med 4 hvalpe - Har stadig 2 lyse piger tilbage - men der kommer en og skal se den ene pige om ikke så længe - han vil gerne vente til de er lidt større (det er min fars jagtkollega)

Jeg har været så heldig ind til nu at hvalpene bliver tæt på mig - kender de 4 nye familier privat (både familie og tætte venner) så det er jo fantastisk, men jeg mangler nye hjem til to piger ...

De er heldigvis ikke så gamle endnu, så der er lidt tid at løbe på...

Har dog selv valgt nogle stykker fra, da jeg ikke følte det var det rigtige...

Knus Pia.

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Úuuhhhh... De bliver jo mere og mere lækre ofr hver dag der går

Anmeld

5. oktober 2010

smokin

Pia. skriver:

Ja tiden går jo lyn hurtigt med 6 små hvalpe i huset...

De vokser og vokser men de spiser også konstant og hele tiden og Mors mælk er vist fyldt med fløde ... Her kommer lige en masse nye billeder til jer der har lyst til at se hvor store de er blevet...

Der kommer lidt flere om lidt

Kan se du har dem indenfor, de skal vel ikke være indenfor når de begynder at gå seriøst på toilettet? 

Anmeld

5. oktober 2010

smokin

Pia. skriver:

Ja tiden går jo lyn hurtigt med 6 små hvalpe i huset...

De vokser og vokser men de spiser også konstant og hele tiden og Mors mælk er vist fyldt med fløde ... Her kommer lige en masse nye billeder til jer der har lyst til at se hvor store de er blevet...

Der kommer lidt flere om lidt

Kan se du har dem indenfor, de skal vel ikke være indenfor når de begynder at gå seriøst på toilettet? 

Anmeld

5. oktober 2010

Mig med maven

Åååååh hvem der bare måtte have to hunde!

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

Zette skriver:

Ja de går inde, fordi det er Køkken/stue opdræt .... Og jo de skal gå inde hele tiden - Kunne ikke drømme om at smide dem uden for... Når de fylder 3 uger kommer de væk fra stuen (der begynder de også at forlade deres fødekasse) og til at gå i gang og køkken... Der har jeg gulv der kan "tåle" hvalpe...

De skal vokse op og vende sig til alle de lyde der er indendørs, voksne, børn og andre dyr ....

Deres fødekasse er lavet så stor at det er der de skal sove om natten, der kan bygges ekstra kanter på så jeg har styr på dem HE HE...

Knus Pia.

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

Baagøe skriver:

Úuuhhhh... De bliver jo mere og mere lækre ofr hver dag der går

Ja det må jeg give dig ret I - De er så skønne nu her hvor der sker en masse og så begynder de at ligne små hunde nu...

Knus Pia.

Anmeld

5. oktober 2010

Pia.

Mig med maven skriver:

Åååååh hvem der bare måtte have to hunde!

Ja, det er også skønt med to hunde... De nyder hinanden så meget og man har ikke så dårlig samvittighed når man går fra dem fordi de har hinanden...

Hunden er jo et flokdyr så når flokken (os mennesker) går er det rart der bliver en tilbage i form af en anden hund...

Knus Pia ...

Anmeld

5. oktober 2010

Ox.

Ååååh jeg vil ha' dem allesammen! hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.