nogen der har kendskab til epidural-blokade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

LenaJohansen

Det lyder bare rigtig godt med alle de gode oplevelser i har haft... Jeg har bare været bange for den, så derfor vil jeg gerne vide lidt på forhånd, hvis jeg nu skulle få den tilbudt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

serinasmor

jeg fik epidural blokade under fødslen så jeg kunne få lov til at hvile lidt ...det var fantastisk .. den blev dog taget fra mig igen da jeg fik presseveer ... for så virker den alligevel ikke mere ... og det er jo desuden meningen (desværre) at man skal kunne mærke dem så man ved hvornår man skal presse ... jeg havde ingen bivirkninger rigtigt ... eller måske havde jeg lidt den første time efter .. men der skulle jeg alligevel ligge stille og vente på lægen kom så jeg kunne blive syet.. så der har jeg altså ikke opdaget om benene stadig var følelsesløse og tunge for jeg skulle ikke bruge dem .. bare ligge og vente på lægen og nyde min skønne datter

Anmeld

4. oktober 2010

LHB

Seriøst det bedste der kunne ske for mig!!
havde jeg ikke fået den, ved jeg ikke hvordan jeg skulle have klaret veerne.
Jeg endte i akut kejsersnit hvor den blev suppleret op, også det var en fin oplevelse!
Gør det trygt og lad den hjælpe dig

Anmeld

4. oktober 2010

anne2009

Ja, jeg kan også varm anbefale den, synes den virkede, ulempen var bare og jeg havde nogle tunge ben nogle timer efter fødsel...

Prøvede bistik til ved sidste fødsel, synes det gjorde forfærdelig ondt, at blive stukket med den. Den hjalp ikke ret meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.