nogen der har kendskab til epidural-blokade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

LenaJohansen

Hvor mange af jer har fået epidural-blokaden ? 

Jeg har desværre hørt en masse dårligt om den. Og kender til en som blev lam fra livet og ned af den Så må indrømme at jeg ikke rigtig ved om jeg tør få den når tiden er inde for mig.

Så vil lige høre om der er nogen der har fået den og haft held med den og omvendt? Eller kendskab til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

frk Jensen

LenaJohansen skriver:

Jeg har desværre hørt en masse dårligt om den. Og kender til en som blev lam fra livet og ned af den Så må indrømme at jeg ikke rigtig ved om jeg tør få den når tiden er inde for mig.

Så vil lige høre om der er nogen der har fået den og haft held med den og omvendt? Eller kendskab til det.

Jeg fik en epidural blokade da jeg fødte min søn..

ja man er følelsesløs nedad igennem fødslen og benene kan virke som gele lidt efter..

jeg var glad for at jeg fik epién... Har slet intet negativt om den..

Anmeld

4. oktober 2010

B&J

jeg fik den også og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden den  for først på 3dagen fødte jeg hvor jeg rendt frem og tilbage for af få langt stikpiller op og var godt træt af det og på 3 dagen jep veer i 16 timer og uden stop de hoppede oven i hinanden og jordmoren sagde også at det var det bedste de kunne gøre og jeg fik sku sovet i 2 timer jubiii og det eneste der var efter jeg havde sovet i de 2 timer skulle jeg tisse og da jeg stod op sov begge baller hihihihi sjovt men de gik over efter 5 minutter efter jeg kom op og stå og ud og tisse

Anmeld

4. oktober 2010

Malthes mor

Jeg havde den kortvarrigt under min første fødsel. Den var fantastisk! Blev desværre taget fra mig igen, da jeg slet ikke kunne mærke mine veer.

Anmeld

4. oktober 2010

Malene84

LenaJohansen skriver:

KAN VARMT ANBEFALE DEN!!!! uuhhhh jeg havde syyyyygt onde veer, men da jeg fik den blev jeg "normal" igen. Er simpelthen så lykkelig for at jeg fik den.

Anmeld

4. oktober 2010

thildemus

LenaJohansen skriver:

Vil aldrig føde uden den!!!! Verdens bedste oplevelse. Oplevede ingen bivirkninger ej heller følelsesløshed/gele i benene.

Så vidt jeg er orienteret kan alle bivirkninger af epiduralen behandles. Den værste skulle da vidst være spinal-hovedpine Men spørg din jordmoder, hun kender alle ricisi.

Men som sagt guds gave til den fødende kvinde

Anmeld

4. oktober 2010

LenaJohansen skriver:

Det er slet ik sikkert at du kan få den...

Jeg havde,  langt inden jeg skulle føde, besluttet mig for at jeg ikke ville ha den, men jeg kan love dig for at jeg ville ha den, da jeg nåede fødegangen, men veer der haglede ned over mig!!..

Jeg havde så 'desværre' åbnet  mig for  meget til at de ville gi mig den!!    (så ville jeg ha kejsersnit, men det ville JM sq ik gi mig!)

Anmeld

4. oktober 2010

Malthesmoar

LenaJohansen skriver:

Fik en, og den fungerede perfekt og blev lagt proff

Anmeld

4. oktober 2010

mth1987

Jeg nåede godt nok ikk at få den under fødslen. Men pga der var en blødning der ikk ku stoppes under fødslen måtte jeg på operationsbordet og fik så en der. Jeg tror jeg fik en ordentlig omgang. Operationen varede fire timer og det eneste jeg ku mærke var at de pillede lidt. Ku først bevæge mine ben en lille smile tre timer efter. Det var mærkeligt men det eneste negative jeg har om den er at det er lidt ubehageligt at få lagt den og jeg ville nok ikk ku sidde stille hvis jeg sku ha haft den inder mine veer.
Jeg kan sagtens forstå din bekymring jeg var også imod at få den pga det man høre.

Anmeld

4. oktober 2010

Sofia

Jeg følger lige med her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.