Må mine forældre dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Mira0911

Det er slet ikke social bedrageri... Kan ikke se hvor det skulle komme ind henne... 

Så få du passet børnene hos dine forældre... :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Intet social bedrageri i det. Hvor er det skønt at de vil hjælpe dig så meget.

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Selvfølgelig må dine forældre det, da det jo stadig er dig der forsørger dem og bor alene med dem. Det skal du ikke bekymre dig om, da der INTET ulovligt er i det...

Anmeld

4. oktober 2010

Mumto3

jamen som alle de andre også skriver, så mener jeg heller ikke at der overhovedet er noget socialt bedragerri i det!!! Det er ikke forbudt at bedsteforældre passer deres børnebørn! heller ikke selvom det er aftalt og det er fast.

Skønt at dine forældre kan hjælpe dig i denne situation. Det lyder godt nok hårdt!

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

Jeg er alene med 2 børn på 7 og 5 år. De har næsten ingen kontakt til deres far, da han har andet for.

Jeg har fast job på en fabrik, fast daghold, men nu skal vi til at kører skiftehold, en uge aften og en uge dag.

Den uge hvor jeg skal kører aftenhold tager mine forældre børnene.

Planen er således: Pigen kommer direkte hjem fra skole med bus, jeg har så hentet sønnen, så jeg er lidt sammen med dem. Når jeg skal på job, kører jeg dem hjem til mine forældre, børnene skal så være hos dem og spise, mine forældre kører dem så hjem til sengetid (kl. 19), men det mener min veninde, at de ikke må, jeg kan ikke se noget i det.

Dagen efter kører jeg dem i skole og børnehave også starter det forfra med at pigen kommer hjem med bussen.

Hun mener det er en slags socialt bedrageri, men det kan jeg ikke se, hvad mener I?

knus alene mor til 2.

hmm må indrømme jeg ikke helt kan forstå hvad du mener, socialt bedrageri ??? kan ikke se noget galt i at dine forældre passer børnene, mm de sætter børnene af, så de er alene om aftenen/natten

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

Ja mine forældre er der, til jeg kommer hjem ved kl. 22.30, selvfølgelig er mine børn aldrig alene om natten :-)

så kan jeg ikke se der skulle være et problem i det, der er jo ikke nogle pasningsmuligheder, om aftenen, så nej jeg synes kun dte er dejligt dine forældre, kan og vil hjælpe

Anmeld

5. oktober 2010

Pena

Tror da din veninde skal slå ordet "socialt bedrageri" op. Det har hun da vist fået galt i halsen.

Det er da godt nok fantastisk med sådan nogle forældre som er villige til at hjælpe så meget, således at dit liv kan hænge sammen. Men det må da være lidt hårdt næsten ikke at se dem hveranden uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.