Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fines mor skriver: Der er meget at se på i Naturama.. men Odense Zoo er godt ;-) I kan også besøge Løvens hule, eller Bazar Fyn, Naturlegepladsen på Stigø eller i Svanninge bakker.
Der er meget at se på i Naturama.. men Odense Zoo er godt ;-)
I kan også besøge Løvens hule, eller Bazar Fyn, Naturlegepladsen på Stigø eller i Svanninge bakker.
Er Løvens hule ikke flyttet ud i Bazar Fyn? Det synes jeg at jeg har hørt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Er Løvens hule ikke flyttet ud i Bazar Fyn? Det synes jeg at jeg har hørt...
Jo det er det ;-)
Tulipan skriver: går ikke ind i en Ikea
går ikke ind i en Ikea
Hvorfor en skuffet smiley?
IKEA er guld, men det rene jord for ens finanser
Oki, hvad er bazar fyn?
Der er da også Jernbanemuseum i Odense
Baagøe skriver: Hvorfor en skuffet smiley? IKEA er guld, men det rene jord for ens finanser
Alt for stort og alt for mange menensker til mig
Tulipan skriver: Oki, hvad er bazar fyn?
Jeg har ikke selv været der... endnu... selvom jeg bor 5 min. derfra
Men en stor bazar med alle mulige boder hvor de sælger alverdens.... spisesteder og så er Løvens hule så også flyttet derud...
Fines mor skriver: Nemlig og det er gratis for 1 time *GGGG* Men ved ikke om der er alders begrænsning på, han er kun 2 år??
Nemlig og det er gratis for 1 time *GGGG* Men ved ikke om der er alders begrænsning på, han er kun 2 år??
Pas, men jeg tror det nu ikke...
Bazar Fyn er et center med etniske butikker, alt lige fra køkkenudstyr, grøntsager, kød,tøj, legetøj osv. :-) også mange spisesteder :-)
Tulipan skriver: Alt for stort og alt for mange menensker til mig
Jeg synes faktisk ikke det er så slemt med folk, hvis man er der om formiddagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128