Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fines mor skriver: Der er meget at se på i Naturama.. men Odense Zoo er godt ;-) I kan også besøge Løvens hule, eller Bazar Fyn, Naturlegepladsen på Stigø eller i Svanninge bakker.
Der er meget at se på i Naturama.. men Odense Zoo er godt ;-)
I kan også besøge Løvens hule, eller Bazar Fyn, Naturlegepladsen på Stigø eller i Svanninge bakker.
Løvens hule det lyder som et sted jeg ikke får Emil med levende ud fra igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fjord & Bælt i Kerteminde vil jeg anbefale Men Odense Zoo er også fantastisk...
Tulipan skriver: Løvens hule det lyder som et sted jeg ikke får Emil med levende ud fra igen
Hihi det er et legeland med kugler osv. ;-)
Løvens hule er legeland. Ellers er der jo også vores relativt nye IKEA med stort legeland
Baagøe skriver: Løvens hule er legeland. Ellers er der jo også vores relativt nye IKEA med stort legeland
går ikke ind i en Ikea
Nemlig og det er gratis for 1 time *GGGG* Men ved ikke om der er alders begrænsning på, han er kun 2 år??
Tulipan skriver: Tror det er for lidt større børn
Tror det er for lidt større børn
Vi var der sidste år i sommerferien hvor Liva var knap 2 år, hun syntes det var fedt!
Fines mor skriver: Hihi det er et legeland med kugler osv. ;-)
Man vidste jo aldrig :p
Fines mor skriver: Nemlig og det er gratis for 1 time *GGGG* Men ved ikke om der er alders begrænsning på, han er kun 2 år??
Jo de skal være fyldt 3 så vidt jeg ved
TbCp skriver: Vi var der sidste år i sommerferien hvor Liva var knap 2 år, hun syntes det var fedt!
oKI, Kunne være det skulle overvejes lidt så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128