de kære mænd og fodbold?! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Anonym trådstarter

HEj i skønne tøser,
står og ved ikke rigtig hvad jeg skal  gøre af mig selv, føler mig ked af det hele tiden og kan bare ikke mere..
"problemet" er at jeg syntes at min kæreste bruger alt for meget tid på at spille fodbold sammen med vennerne, dvs.
mandag fra 18-20, tirsdag og torsdag fra 18.30-21.00..
og nu er der ikke længe til at de også begynder at spille inde det bliver så om onsdagen.. + at der er kamp i weekenden. det bliver 5 ud af 7 dage. puha..
han skal self passe hans arbejde og da han skal med toget frem og tilbage vil han tidligst være hjemme kl 17..
ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op. ?!
jeg har altid vidst at det med fodbold var en stor del af ham, ligesom kikcboxing altid har betydet meget for mig, det har jeg bare været nød til at ligge på hyllen grundet gravidlitet.. og nu hvor jeg nærmest er bundet til sengen og har stre smerter, føler jeg mig så alene..

ved ikke hvad jeg ville med indlæget. har bare brug for noget luft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Pige2009

Spiller han på højt niveau?

Anmeld

4. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Spiller han på højt niveau?

det vil jeg ikke sige.. serie 5 ?
jeg derimod trænede kickboxing på højt niveau..
det er måske også derfor at det gør så ondt inden i ?

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

det vil jeg ikke sige.. serie 5 ?
jeg derimod trænede kickboxing på højt niveau..
det er måske også derfor at det gør så ondt inden i ?

WHAT!  Så er det mig en gåde, hvordan de kan træne så mange gange om ugen... Har jeg aldrig hørt om, så jeg kan godt forstå du føler dig lidt tilsidesat. Har du prøvet at tale med ham om det?

Anmeld

4. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

WHAT!  Så er det mig en gåde, hvordan de kan træne så mange gange om ugen... Har jeg aldrig hørt om, så jeg kan godt forstå du føler dig lidt tilsidesat. Har du prøvet at tale med ham om det?

han træner på 2 hold.. og så starter de snart med at spille indedøres..
ja har prøvet lidt men føler bare hver gang at det er mig der er en sur kælling med alt for mange grænser..
har aldrig haft selvtilliden i top og nu hvor man bare bliver større og større bliver det jo ikke ligefrem bedre af at man skal sidde alene sammen med hunden næsten hver aften..

men ved bare ikke hvad  jeg skal gøre eller sige for at få lidt omsorg..

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

han træner på 2 hold.. og så starter de snart med at spille indedøres..
ja har prøvet lidt men føler bare hver gang at det er mig der er en sur kælling med alt for mange grænser..
har aldrig haft selvtilliden i top og nu hvor man bare bliver større og større bliver det jo ikke ligefrem bedre af at man skal sidde alene sammen med hunden næsten hver aften..

men ved bare ikke hvad  jeg skal gøre eller sige for at få lidt omsorg..

Du er da absolut ikke urimelig. Jeg synes faktisk det er ret egoistisk af din kæreste at være så meget væk hver uge... Jeg synes, du lige så stille skal prøve at fortælle din kæreste om hvordan du har det. Er sikker på, han vil forstå

Anmeld

5. oktober 2010

Barbamama

Puha så skal jeg ikke brokke mig kan jeg godt høre. Jeg synes det er træls at kæresten er væk to gange om ugen. En hverdag og lørdag eller søndag. Det irriterer mig at det er HVER weekend. Jeg ved ikke lige hvad du skal gøre ved det andet end at tage en snak med ham. Han kan jo heller ikke forvente han skal være så meget væk når I bliver forældre.

Anmeld

5. oktober 2010

Kildebakken

Efter min mening er i to mennesker i et forhold - jeg ville tage mig ret til at have en god samtale med ham omkring, hvordan jeres samliv skal se ud. Netop nu, hvor du føler dig ensom, er det helt rimeligt at bede ham om at tage hensyn til dine behov - det er jo jeres fælles barn og derfor også ham, som er ansvarlig for din tilstand ligenu. Du må fortælle ham at dine smerter og graviditeten gør dig mere sårbar og du derfor har brug for hans støtte - bed ham sætte tid af til jer to, hvor du ved du har hans fulde opmærksomhed og han får mulighed for at lytte til dig. 

Jeg synes du skal tale med ham om, hvilken form for forældre han har tænkt sig at være - skal han også spille fodbold hver aften, når den lille kommer? Han tager ikke sit ansvar på sig og det må du fortælle ham. Jeg ved godt det er svært, netop fordi du er svag og tænker at det udelukkende er dine behov, som bliver dækket ved at han bliver hjemme, men det er nu ikke helt rigtigt. Det er nemlig også barnets behov, da det behøver en rolig og følelsesmæssig tryg mor, og en stabil familie, hvor mor og far har gensidig tillid.

Selvom du tager samtalen nu, kan det godt være at han lige skal sunde sig, før han tager dine ord til sig, men det kommer gradvist og det er meget vigtigt at han vågner op, som fødslen nærmer sig. I skal begge til at have et helt nyt liv, men lige nu er det jo mest dig som kan mærke det. Jeg tænker også at det er vigtigt at du søger følelsesmæssig støtte udefra, hvis du mest er bundet til hjemmet på grund af smerter. Brug dine veninder en ekstra gang og evt. gode familiemedlemmer. 

Så får du lige en

herfra

KH

Kildebakken

Anmeld

5. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Du er da absolut ikke urimelig. Jeg synes faktisk det er ret egoistisk af din kæreste at være så meget væk hver uge... Jeg synes, du lige så stille skal prøve at fortælle din kæreste om hvordan du har det. Er sikker på, han vil forstå

da han kom hjem igår snakkede vi meget lidt, jeg var så ked af det at jeg bare gik i seng uden et ord.. og lidt efter kom han ind til mig og så trist ud, jeg spurgte så hvad der var galt, hans svar:
"jamen skat det er jo fordi at jeg ikke kan gøre dig glad. men jeg gider i hvert fald ikke tage til mandagstræning mere.."

vidste ikke hvad jeg skulle svare, blev selv helt trist over at han havde det på den måde.. men nu har jeg ham en dag mere  hvis  han ikke ombestemmer sig.. (:

Anmeld

5. oktober 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Puha så skal jeg ikke brokke mig kan jeg godt høre. Jeg synes det er træls at kæresten er væk to gange om ugen. En hverdag og lørdag eller søndag. Det irriterer mig at det er HVER weekend. Jeg ved ikke lige hvad du skal gøre ved det andet end at tage en snak med ham. Han kan jo heller ikke forvente han skal være så meget væk når I bliver forældre.

syntes det kan ødelægge en hel weekend
nej tror netop at det er derfor at han vil spille så meget nu, når muligheden er der. og så glemmer han bare at der sidder nogen tilbage og faktisk savner ham..
men vil prøve at tage en snak med ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.