Baby hikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Frk. Himmelblå

NR3ønskebarn skriver:

Ok dvs når maven hopper, så er det hikke ? Griner.. Hvor syret.. hehe...Det har jeg nemlig oplevet flere gange, men har ikke været sikker på om det har været det nemlig

He he, ja, tror godt du kan regne med, der er nogen, der hikker så ;-)

Det er så cute!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

LenaJohansen

hvor er jeg glad for at høre at jeg ikke er den eneste 

For ja det kan da ind i mellem drive en til vanvid, især når man skal til at sove  Men det er bestemt dejligt at mærke at der er liv i lillepigen

Anmeld

4. oktober 2010

Dansker I Holland

SeptemberBaby skriver:

He he, ja, tror godt du kan regne med, der er nogen, der hikker så ;-)

Det er så cute!

Hihi ok Hvor dejligt Ja det er rigtig cute

Anmeld

4. oktober 2010

oo

haha! det er helt normalt - jeg tror min baby kommer hikkende ud, så meget er det her nogle dage

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Lucas havde også rigtig meget hikke da jeg ventet ham også flere gange om dagen og det er helt normalt. Denne gang er der ikke så meget hikke endnu men det kan jo nå at komme. 

Knus Diana

Anmeld

4. oktober 2010

SusanneK

Jeg kender det også godt. Det er vilt hyggeligt når man finder ud af det er det der sker. Han kan godt hikke flere gange dagligt.

Jeg er i uge 33 og om 9 dage skal han ud så må vi se om det bliver ved...

Anmeld

4. oktober 2010

LenaJohansen

SusanneK skriver:

Jeg kender det også godt. Det er vilt hyggeligt når man finder ud af det er det der sker. Han kan godt hikke flere gange dagligt.

Jeg er i uge 33 og om 9 dage skal han ud så må vi se om det bliver ved...

Det var da tidligt han sku ud.. hvordan kan det være ?

Anmeld

4. oktober 2010

SusanneK

Det er fordi, at vandet gik i uge 30. Så jeg har været indlagt siden og skal være det til uge 34. Så tager de ham ud der. Da infektions risikoen stiger jo længere man kommer hen.

Der er fri passage op til barnet. Og efter uge 34 vurderer man at risikoen for infektion er større end det man vinder ved, at lade barnet blive derinde.

da han ligger forkert bliver det kejsersnit, da en sædefødsel er for risikabel.

Anmeld

4. oktober 2010

LenaJohansen

SusanneK skriver:

Det er fordi, at vandet gik i uge 30. Så jeg har været indlagt siden og skal være det til uge 34. Så tager de ham ud der. Da infektions risikoen stiger jo længere man kommer hen.

Der er fri passage op til barnet. Og efter uge 34 vurderer man at risikoen for infektion er større end det man vinder ved, at lade barnet blive derinde.

da han ligger forkert bliver det kejsersnit, da en sædefødsel er for risikabel.

Det er da ellers noget af en omgang Men held og lykke med det herfra...

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Det gjorde Laura også - især i den sidste del af graviditeten, så det er ganske normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.