Baby hikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.700 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

LenaJohansen

Jeg er i uge 33, og syntes det er vildt underligt at min baby hikker hver dag, og gerne flere gange om dagen.. Er der nogen der har prøvet noget lign. ? Og er det gode tegn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

BabyNilas

Jeg er 34+4 og min lille dreng hikker også flere gange om dagen og har gjort det i et par uger, og jeg har ikke hørt noget negativt om det overhovedet

Anmeld

4. oktober 2010

Mette.

LenaJohansen skriver:

Jeg er i uge 33, og syntes det er vildt underligt at min baby hikker hver dag, og gerne flere gange om dagen.. Er der nogen der har prøvet noget lign. ? Og er det gode tegn ?

.. det gjorde Emilie også da hun var i maven.

Det er fordi de øver sig på vejrtrækningen og derfor kommer til at få fostervand ind. Ganske ufarligt og kun godt de er ved at modne sig og gøre sig klar til livet udenfor mavsen.

Anmeld

4. oktober 2010

Valle81

JA det er helt helt helt normalt:0)

Begge mine unger kunne drive mig til vanvid med alt deres hikken i maven:0)

Anton hikkede inde i maven hver dag og mange gange og ofte i 20 minutter af gangen:0)

Anmeld

4. oktober 2010

SussieThyssen

LenaJohansen skriver:

LOOL velkommen i klubben.
De fleste fostre hikker on and off...men nogle er deciderede "hikkebebser"...og det var min nr 2.
Hun hikkede ustandseligt fra jeg var ca 5 mdr henne, så jeg var da ikke i hvivl om at der var spræl i hende

Siden hen har hun altid hikket.
Hun hikker når hun er sulten og når hun er mæt...og så hikker hun bare indimmellem også.
Nu er hun 20 år, og har stadig den mest imponerende hikke.
Der er bare nogle, der har en følsom mavemuskulatur, siger vores læge.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. oktober 2010

Dansker I Holland

Hmm ja så føler jeg mig lidt underlig, for jeg ved ikke hvordan det føles når baby hikker ? hvis min har hikket altså ....

Sussie 34+0

Anmeld

4. oktober 2010

LinLin

Min første hikkede yderst sjældent imens jeg var gravid - han hikker også sjældent i dag.

Nummer 2 hikkede rigtigt meget! Og det gør han også nu uden for maven! Sundhedsplejersken sagde at det tit var sådan at hvis de hikkede meget inde i maven, gør de det også når de kommer ud - det passer i hvert fald her!

Anmeld

4. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Min dejlige datter hikkede vel i snit 5 gange i døgnet, da jeg var i ugerne 30-40 ;-) Og hun gjorde det i øvrigt også de første uger efter hun var født. Her kunne det hjælpe hende at give en lille mælketår, så gik det over igen. Åh, så sød, hun var...

Så altså, ja, det er helt normalt! 

Anmeld

4. oktober 2010

Frk. Himmelblå

NR3ønskebarn skriver:

Hmm ja så føler jeg mig lidt underlig, for jeg ved ikke hvordan det føles når baby hikker ? hvis min har hikket altså ....

Sussie 34+0

Din mave hopper! Jamen altså, du er ikke i tvivl om, at der ligger en lille hikke-trold derinde, mens det står på ;-)

Anmeld

4. oktober 2010

Dansker I Holland

SeptemberBaby skriver:

Din mave hopper! Jamen altså, du er ikke i tvivl om, at der ligger en lille hikke-trold derinde, mens det står på ;-)

Ok dvs når maven hopper, så er det hikke ? Griner.. Hvor syret.. hehe...Det har jeg nemlig oplevet flere gange, men har ikke været sikker på om det har været det nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.