voksi/slee bee ..eller andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Maja_4000

Assi skriver:

ved du egentlig hvad forskellen er på en Duniduo og voksi? For en Duniduo er billigst ik?

Jo den er billigst .. En bonus er også , at bærepladen følger med .. Og man skal ikke lave huller for at få de der bærestropper igennem - hvis man vil bruge den som lift (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Assi

Bonnie83 skriver:

Hej,

Bilka har tilbud på slee bee i denne uge til 419,-!!!! Jeg har lige købt en og syntes den er kanon. Med sommer+vinter dyne samt 'bræt' i.

C.

Ih fedt! Vi bor lige ved, så jeg må hellere lige tage ud og mærke på den - sammenlignet med en voksi. For 419 kr er godt nok billigt i forhold til!

Anmeld

4. oktober 2010

Assi

MariaJ skriver:

Vi har en voksi og er glade for den, men jeg synes slet ikke vi har fået brugt alle dens funktioner, så kunne måske godt have klaret os med noget billigere.

Vi har ikke brugt den som lift, fordi det virkede så besværligt at skulle sprætte huller op i stoffet til bærepladens seler, og nu er Johanna blevet så stor, at vi helt sikkert ikke får det gjort.

Vi har kun brugt sommerdynen én gang. Vi har først og fremmest valgt voksien fordi den er varm, men sommerdynen virker bare alt for varm når det er rigtig sommer. Det er i øvrigt enormt besværligt at finde alle snorene, der skal bindes sammen, og skiftet fra vinter- til sommerdyne og efterfølgende foldning af babyvoksi var intellektuelt udfordrende nok til at give mig sved på panden en eftermiddagstid.

Vi har kun haft den foldet ud som tæppe en enkelt gang. Det er sådan set praktisk nok, men som regel har man jo bare et andet tæppe tilgængeligt, og et almindeligt tæppe er både større og ikke så ujævnt som voksi-tæppet. 

Jeg synes allermest den er nyttig som en varm sovepose i vognen, når det er koldt ude. Det er dejligt at hun ikke kan sparke dynen af sig og dejligt at den slutter godt til omkring hoved og skuldre. Hvis en anden og enklere/billigere sovepose kunne have opfyldt det krav kunne vi ligeså godt have valgt den.

Ja mine overvejelser går også på om en billigere model næsten kan give det samme...men der er selvfølgelig overvejelsen omkring uld (som en slee bee f.eks. ikke er i)

Anmeld

5. oktober 2010

Angelspot

Assi skriver:

Ja mine overvejelser går også på om en billigere model næsten kan give det samme...men der er selvfølgelig overvejelsen omkring uld (som en slee bee f.eks. ikke er i)

Kan man ikke give baby noget uld undertøj på så den kan holde varmen? Mon ikke man kan give den noget tøj på som kan fungere?

Skal også ned og se på den slee bee, har lige opdaget den i tilbudsavisen.  Vil ikke give mange mange penge for sådan en, man kan også sagtens klare sig uden, men 419 er ret billigt så jeg er interesseret

Anmeld

5. oktober 2010

Sara_S

Ih fedt! Vi bor lige ved, så jeg må hellere lige tage ud og mærke på den - sammenlignet med en voksi. For 419 kr er godt nok billigt i forhold til!

jeg har også købt Slee-Bee'en i Bilka igår... Har ikke brugt den endnu da jeg stadigvæk er gravid 

Altså... jeg forventede ikke så meget til den pris, men er godt tilfreds!

Har planer om at brug den i stedet for en lift men man ved aldrig hvor meget man kommer til at brug den i virkeligheden - så synes jeg at 419kr er en ok pris når man er i tvivl... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.