voksi/slee bee ..eller andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Assi

Jeg sidder og overvejer, om vi skal have en eller anden sovepose til bebs. Vi havde ikke til min datter, og det gik jo fint, men jeg kan godt se, de virkelig er smarte!

Kan I ikke komme med jeres erfaringer omkring de forskellige mærker/slags? Jeg vil jo gerne bruge så få penge som muligt!! - omvendt vil jeg heller ikke spare for så at købe noget bras!

..nogle der vil dele ud af erfaringer?

Er en slee bee en stor forringelse i forhold til voksi eller en Duniduo?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Assi

4. oktober 2010

Pige2009

Jeg ville klart overveje en med uld. Fordelen ved dette materiale er, at det både er kulde og varmeisolerende. De har en i Babysam i fødselsdagsperioden på tilbud. Kan ikke helt huske prisen, men mener det er 999,-

Anmeld

4. oktober 2010

Maja_4000

Jeg har af gode grunde afprøvet vores endnu :p

Men vi har købt en Duniduo med uld .. Og jeg synes den er rigtig dejlig xD Og nemmere at have med at gøre end en voksi .. Men det er jo nok en smagssag (;

Anmeld

4. oktober 2010

Assi

Maja_4000 skriver:

Jeg har af gode grunde afprøvet vores endnu :p

Men vi har købt en Duniduo med uld .. Og jeg synes den er rigtig dejlig xD Og nemmere at have med at gøre end en voksi .. Men det er jo nok en smagssag (;

ved du egentlig hvad forskellen er på en Duniduo og voksi? For en Duniduo er billigst ik?

Anmeld

4. oktober 2010

Assi

Baagøe skriver:

Jeg ville klart overveje en med uld. Fordelen ved dette materiale er, at det både er kulde og varmeisolerende. De har en i Babysam i fødselsdagsperioden på tilbud. Kan ikke helt huske prisen, men mener det er 999,-

Tak for tippet Men kan ikke lige finde den på deres hjemmeside?! Men måske det bare ikke står der jo.

Anmeld

4. oktober 2010

MariaJ

Vi har en voksi og er glade for den, men jeg synes slet ikke vi har fået brugt alle dens funktioner, så kunne måske godt have klaret os med noget billigere.

Vi har ikke brugt den som lift, fordi det virkede så besværligt at skulle sprætte huller op i stoffet til bærepladens seler, og nu er Johanna blevet så stor, at vi helt sikkert ikke får det gjort.

Vi har kun brugt sommerdynen én gang. Vi har først og fremmest valgt voksien fordi den er varm, men sommerdynen virker bare alt for varm når det er rigtig sommer. Det er i øvrigt enormt besværligt at finde alle snorene, der skal bindes sammen, og skiftet fra vinter- til sommerdyne og efterfølgende foldning af babyvoksi var intellektuelt udfordrende nok til at give mig sved på panden en eftermiddagstid.

Vi har kun haft den foldet ud som tæppe en enkelt gang. Det er sådan set praktisk nok, men som regel har man jo bare et andet tæppe tilgængeligt, og et almindeligt tæppe er både større og ikke så ujævnt som voksi-tæppet. 

Jeg synes allermest den er nyttig som en varm sovepose i vognen, når det er koldt ude. Det er dejligt at hun ikke kan sparke dynen af sig og dejligt at den slutter godt til omkring hoved og skuldre. Hvis en anden og enklere/billigere sovepose kunne have opfyldt det krav kunne vi ligeså godt have valgt den.

Anmeld

4. oktober 2010

Bonnie83

Hej,

Bilka har tilbud på slee bee i denne uge til 419,-!!!! Jeg har lige købt en og syntes den er kanon. Med sommer+vinter dyne samt 'bræt' i.

C.

Anmeld

4. oktober 2010

maria_wlt

Assi skriver:

ved du egentlig hvad forskellen er på en Duniduo og voksi? For en Duniduo er billigst ik?

Jo DuniDuo er billigere.. Tror ikke der er nogen forskel anden end design...

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Assi skriver:

Tak for tippet Men kan ikke lige finde den på deres hjemmeside?! Men måske det bare ikke står der jo.

Jeg er 100% sikker på, de stadig har den på bud. Måske har jeg set den i en avisannonce?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.