Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: øøøøøøv Så må jeg vist hellere kyle det i skralderen. Puha, smide sushi ud, nøj, det gør ondt i hjertet
øøøøøøv
Så må jeg vist hellere kyle det i skralderen. Puha, smide sushi ud, nøj, det gør ondt i hjertet
Jeg har faktisk aldrig smagt det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Det må du godt, bare du ikke giver dig i kast med en kæmpe tunfiskebøf Tunmoussé kan du dog godt sætte tænderne i Jeg fik det her i weekenden og mums, hvor smagte det godt!
Det må du godt, bare du ikke giver dig i kast med en kæmpe tunfiskebøf Tunmoussé kan du dog godt sætte tænderne i Jeg fik det her i weekenden og mums, hvor smagte det godt!
der er nemlig ikke noget så lækkert som parmasansinke rullet omkring en klat tunmousse. prøv det til forret!
Nina Sophia skriver: der er nemlig ikke noget så lækkert som parmasansinke rullet omkring en klat tunmousse. prøv det til forret!
Øj, Parmaskinke! har ikke prøvet det om tunmoussé, men det lyder virkelig lækkert. Godt tip
Baagøe skriver: Jeg har faktisk aldrig smagt det!
Så er det da vist på tide du får smagt det. Men jeg vil lige advare dig..... Du bliver afhængig
Mutti2B skriver: Så er det da vist på tide du får smagt det. Men jeg vil lige advare dig..... Du bliver afhængig
Smiler. Jeg har hørt, at man enten elsker eller hader det...
Baagøe skriver: Øj, Parmaskinke! har ikke prøvet det om tunmoussé, men det lyder virkelig lækkert. Godt tip
det er virkelig lækkert
Nina Sophia skriver: det er virkelig lækkert
Er hermed skrevet bag øret til næste tunmoussé Måske kan jeg få lokket min veninde til at vi får det i weekenden
Baagøe skriver: Er hermed skrevet bag øret til næste tunmoussé Måske kan jeg få lokket min veninde til at vi får det i weekenden
håber jeg at hun vil bon appetit
Nina Sophia skriver: håber jeg at hun vil bon appetit
Takker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128