Dræn eller alternativ behandling - hjæælp er i vildrede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Mi

Brams skriver:

Jeg har sådan brug for Jeres hjælp. Min datter på 11 mdr. har haft mellemøresbetændelse 2 gange og har igen i weekenden haft høj feber og problemer med ørerne. Vagtlægen sagde at der ikke var betændelse endnu, men at vi skulle tage til ørelægen mandag, for lige at få tjekket om der stod væske.

Vi er nu lige kommet hjem fra ørelægen med beskeden om, at hun har væske i begge øre og han ville gerne lægge dræn i med det samme. Jeg blev helt forskrækket og sagde at det måtte være sidste mulighed og om der ikke var andet at gøre.... men nej.

Jeg fik dog forhandlet mig til at vi skulle vente 1 måned og skal så vende tilbage til tjek og hvis der stadig er væske så vil han lægge dræn.

Er der nogle der har erfaringer med andet end dræn, for jeg er ikke meget for at hun skal igennem det?? Hjæælp please

DRÆN DRÆN DRÆN

Har selv to børn som har haft væske på ørene nærmest altid og de har fået dræn i adskillige gange. Det er bestem ikke rart for dem at vågne op fra nakosen, men det er INTET imod den smerte og ubehag de har hver dag hvis du ikke gør noget. Desuden er de i nakose så kort tid, hos vores ørelæge tager det ikke mere end 3-5 min.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Brams

Katjaro skriver:

Jeg er også på holdet der siger: Dræn (med mindre du lyster at bruge mere tid på at se om det at holde dig fra mælkeprodukter hjælper).

Vores søn havde fra han startede i vuggestue til han fik lagt dræn sygdom og feber ca. hveranden uge. Vi snakker altså en periode på næsten 6 måneder.

Før vuggestue start var der intet.

Nu har han haft dræn siden slutningen af august, og vi har set en forskel.

Ja det ser indtil videre ud til at størstedelen er "for" dræn. Havde slet ikke tænkt på nedsat hørelse, talebesvær, balance osv. som mange pointerer.

Kan bare ikke se hvad jeg skal erstatte mælken med, hvis jeg skulle prøve det for hun har aldrig fået mme? Soyamælk eller hvad?

Anmeld

4. oktober 2010

Brams

MarianneSonne skriver:

DRÆN DRÆN DRÆN

Har selv to børn som har haft væske på ørene nærmest altid og de har fået dræn i adskillige gange. Det er bestem ikke rart for dem at vågne op fra nakosen, men det er INTET imod den smerte og ubehag de har hver dag hvis du ikke gør noget. Desuden er de i nakose så kort tid, hos vores ørelæge tager det ikke mere end 3-5 min.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Nej jeg kan godt se der er mange ulemper hvis væsken bliver ved med at være der - især smerterne selvfølgelig - tak for dit input

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Brams skriver:

Hvad gør jeg alternativt i stedet for mælk, for hun har jo brug for de ting der er i mælken. Hun har aldrig fået mme og bliver heller ikke ammet mere?

Hun har ikke brug for mælken, hvis hun er allergisk. Det er meget tit mælkeallergikere, der får det der med ørerne...

Og du kan sagtens give hende alternativt væske og kalk. Og den kalk man ikke får i mælk er meget bedre for kroppen anyways

Anmeld

5. oktober 2010

Brams

Zafir skriver:

Hun har ikke brug for mælken, hvis hun er allergisk. Det er meget tit mælkeallergikere, der får det der med ørerne...

Og du kan sagtens give hende alternativt væske og kalk. Og den kalk man ikke får i mælk er meget bedre for kroppen anyways

Ok, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.