Brams skriver:
Hvad er benæder? Kan godt forstå dig, synes bare det er en stor beslutning at lade hende operere og lægge hende i fuld narkose 
Det er også en stor beslutning, jeg blev også opereret første gang i den alder.. min far var hos mig fra jeg blev lagt til at sove og når jeg vågnede igen. Så det var en rolig oplevelse.
Benæder er når man har haft betændelse i øret så mange gange at betændelse "æder" alt op i øre. Hammer, stigbøjle, trommehinde osv. Man bliver stort set døv på det ene øre. Det kan så laves ved operation. Jeg fik mit lavet da jeg var 10år på roskilde hospiltal og høre idag ca 70-80% på øret.HUSK, ikke alle for benæder men der er en ricisi for det.
Hvis en alternativ behandling ikke virker så vil hun have en betændelsestilstand i øret længe og det er ikke rart for hende heller ikke da alt hvad i siger til hende vil være en stor gang snaller. Du skal forestille dig du har en prop i øret af væske, sådan høre hun pt og det er yderst generende. Når hun synker gør det også ondt.
Jeg kan virkelig godt forstå det er en enorm beslutning mht bedøvelsen. Tag den tid i har brug for inden i tager beslutningen men tænk på hendes tilstand imens.
Et godt råd kan også være varme på øret. Ikke meget, men lidt ligesom en håndklæde der lige er kommet ud af tørretumbleren, det giver en lindring i øret
Anmeld