Skuffet over lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Rikke, Liam & Linus

Der er jo også forskel på om du bestiller tid til en graviditets test eller til en graviditetsundersøgelse.

Ved min læge bestilte jeg først tid til en graviditetstest og derefter fik jeg senere en tid til en graviditetsundersøgelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Pige2009

De tests du selv køber, er lige så gode som lægens Tillykke med den kommende familieforøgelse

Anmeld

4. oktober 2010

Chr-Hei

Jamen kan godt følger jer i det jeg skriver men jeg blev bare noget så skuffet da alle dem jeg kender fik det bekræftet ved lægen.. Og det er min første graviditet så lidt nervøs er man jo om det nu kan være rigtigt ...

fik også taget blodprøver som jeg skal have svar på om fjorten dage, og spurgte faktisk hans assistent som tog den blodprøve om det var normalt de ikke testede og det var det ikke .. De plejer altid at teste inden man sender folk vider.. Så blev jeg da lidt mere lang i hovedet .. Men hun mente ogsp jeg var gravid efter det jeg fortalte og med den positive test.. men syntes nu alligevel det er lidt forkert af lægen ..

Han lavede også en gu på mig men sagde bare at jeg vidst ikke ku være mere end en tre fire uger henne også var det det.. Ikke noget med om han kunne mærke om det var noget eller ej,.

Kan da godt være det er mig der er galt på den.. Men vil bare gerne have haft lidt mere information .. Eftersom det er første gang ..

Anmeld

4. oktober 2010

Chr-Hei

MEn mange tak for alle jeres svar .. Det er da rart hører jeg ikke er den eneste så der ikke fik det tjekket ..

Anmeld

4. oktober 2010

LinLin

SÅdan var mit første lægebesøg også (uden GU!)- og jeg har en lille dreng på 25 dage nu

Anmeld

4. oktober 2010

Chr-Hei

D & A's mor skriver:

SÅdan var mit første lægebesøg også (uden GU!)- og jeg har en lille dreng på 25 dage nu

Er jeg glad for at hører men var nu stadig ikk hva jeg regnede med

Anmeld

4. oktober 2010

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Skal lige ud med mine frustationer.. Var ved mit første lægebesøg idag hvor jeg bestemt troede du ville teste og fortælle mig om jeg var gravid eller ej. Men nej nej han skrev mig bare op til en nf og det var det.. Så fik jeg taget en blodprøve og afsted med mig igen,. Står lidt her og vil måske som en sikkerhed gerne lige have hørt lægens ord-- Du er gravid..

Er nu gået hjem taget en test mere selv da jeg da syntes det vil være pinligt komme til skanning og risikere der ikke er noget.. Men den er bragende postiv så hurra for det(:

Glæder mig lidt til at få fastsat min termin når jeg skal til skanning.. (det kunne han heller ikke)

-det var da et underlig læge besøg ..  de plejer da godt og kan finde ens terminsdag hvis man kan huske ens sidste mens..

- han selv en mandlig læge, og har selv prøvet at gå skuffet derfra, ikke at en kvinde er bedre.. men jeg har valgt at jeg ville have en ny læge, for jeg ville gern kunne føle mig tryg hvergang jeg er der, og det føler jeg mig bestemt ikk ved ham .. :s - det mere kom ind og gå ud igen..

Anmeld

4. oktober 2010

Chr-Hei

Babyklar skriver:

-det var da et underlig læge besøg ..  de plejer da godt og kan finde ens terminsdag hvis man kan huske ens sidste mens..

- han selv en mandlig læge, og har selv prøvet at gå skuffet derfra, ikke at en kvinde er bedre.. men jeg har valgt at jeg ville have en ny læge, for jeg ville gern kunne føle mig tryg hvergang jeg er der, og det føler jeg mig bestemt ikk ved ham .. :s - det mere kom ind og gå ud igen..

Syntes altså også det er yderst mærkeligt ... især når assistenten også står siger det ikke er normalt...

Jamen han kun faktisk ikke sige så meget andet end jeg skulle til scanning... Det vidste jeg jo godt .. Nu må jeg vente og se..

Har fået anbefalet ham her da jeg er tilflytter og første gang jeg er ved læge der.-.

Anmeld

4. oktober 2010

Moar2011

Heidi-ra skriver:

Syntes altså også det er yderst mærkeligt ... især når assistenten også står siger det ikke er normalt...

Jamen han kun faktisk ikke sige så meget andet end jeg skulle til scanning... Det vidste jeg jo godt .. Nu må jeg vente og se..

Har fået anbefalet ham her da jeg er tilflytter og første gang jeg er ved læge der.-.

- ja, for mig lyder det også bare underligt at du bare fik taget en blodprøve.. :s

Men ja, det er vel ikke ens alle steder..

Anmeld

4. oktober 2010

Chr-Hei

Babyklar skriver:

- ja, for mig lyder det også bare underligt at du bare fik taget en blodprøve.. :s

Men ja, det er vel ikke ens alle steder..

NEj desværre ikke .. men gøre da jeg ikke har lyst til tage derop en anden gang, hvis man bliver gravid igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.