Hvor meget har i taget på under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

kirsti

jeg vejede 78 inden jeg blev gravid, jeg vejede 84kg lige inden jeg fødte og 1,5 mdr efter Noah blev født vejede jeg 62kg altså minus 22kg fra han blev født til 1,5mdr efter han blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Tina2

Carina87 skriver:

Jeg er i uge 26 og har allerede snuppet 12 kg ekstra. Er lidt bekymret over hvordan det vil ende... Jeg var hverken over- eller undervægtig før. Havde en BMI på 22. Jeg ku godt tænke mig at vide hvor meget andre tar på. Der står i bøgerne at 8-15 kg. er helt normalt.

Så piger, hvor meget har I taget på?

1. gang: +25 kg

2. gang: +31 kg

3. gang: +22 kg

3. fødsel var for 4 uger siden og jeg har pt tabt 12-13 kg og mangler så 9-10 kg....

Alle tre gange har jeg ligget på + 11-14 kg i uge 24.....

Har de to første gange tabt kg'ene rimelig hurtigt og tabt dem alle, så det skal jeg også nok gøre denne gang, savner nemlig mine jeans!!!

Held og lykke! :-)

Anmeld

4. oktober 2010

sofie85

Carina87 skriver:

Jeg er i uge 26 og har allerede snuppet 12 kg ekstra. Er lidt bekymret over hvordan det vil ende... Jeg var hverken over- eller undervægtig før. Havde en BMI på 22. Jeg ku godt tænke mig at vide hvor meget andre tar på. Der står i bøgerne at 8-15 kg. er helt normalt.

Jeg er 29+0 idag og har taget 17 kg på!

Var dog lige på kanten til at være undervægtig inden jeg blev gravid...

Anmeld

4. oktober 2010

hyskystar

1. gang tog jeg 25 kg på

og denne gang har jeg taget 13 kg på og er 41+0

Anmeld

4. oktober 2010

Heidi85

Jeg er i uge 36 og jeg har taget 22 kg på

Anmeld

4. oktober 2010

FruHolm <3

Jeg har indtil videre taget 13 kg på er 28 + 1 .

min læge mente allerede da jeg var 8 uger henne, at jeg nok kommer til at tage mellem 25 og 30 kg på i hele graviditeten. men det har jeg det helt fint med da jeg var undervægtig da jeg blev gravid

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Carina87 skriver:

Hejsa....

Jeg har termin idag, og har taget ca. 7-8 kg på ialt!!! De først 4 kg tog jeg på de første 2-3 måneder...!!!

Inden jeg blev gravid vejede jeg 60 kg. og er 170 høj!

Sååe... jeg er egentlig ret godt tilfreds!!!

Jeg ar spist nogenlunde, hvad der passede mig - men har til gengæld dyrket en del motion, og er stadig i god form, selvom jeg er 40+0

lea

Anmeld

4. oktober 2010

merichs

Carina87 skriver:

Jeg er 40+1 idag og har taget 31 kg på  Var lidt slank inden jeg blev gravid men ikke undervægtig.

Vh Marlene (som gerne snart vil føde)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.