Hvor meget har i taget på under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Piwi83

Jeg er kun 7+2 og har taget 4 kg. på, er ved at blive sindsyg over det. Jeg spiser 1700-1800 kalorier om dagen og tør ikke gå længere ned, da jeg træner 4-5 gange om ugen.

Jeg er dog meget oppustet og mine bryster er vokset ret meget, så håber det er grunden, kan virkelig ikke forstå det ellers.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

LotteN

saxi skriver:

Nej heldigvis da.. Men har også tænkt lidt mere over hvad der er røget i munden denne gang..  Glemte jeg måske lidt sidste gang

hehe, ja, der fik man jo oså hel tiden afvide: "du må jo spise for 2"

Anmeld

4. oktober 2010

Betina&nicoline

Jeg er selv i uge 34+0 og har selv taget 20 kilo på. Dog har jeg været hos lægen og snakket med ham om kiloene. For jeg har altid været tynd, og er ved at gå ud af mit gode skind, at se kiloene stige.

Jeg har åbenbart en del vand i kroppen, som lægen ikke vil gøre noget ved, før det bliver så slemt at jeg får ondt i fødderne. Har allerede ondt i fingrene som føles helt spændte hele tiden pga. vandet.

Jeg krydser fingre for at du ikke får vand i kroppen, for det er ikke spor behageligt... :-(  

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

Carina87 skriver:

Jeg er i uge 26 og har allerede snuppet 12 kg ekstra. Er lidt bekymret over hvordan det vil ende... Jeg var hverken over- eller undervægtig før. Havde en BMI på 22. Jeg ku godt tænke mig at vide hvor meget andre tar på. Der står i bøgerne at 8-15 kg. er helt normalt.

Så piger, hvor meget har I taget på?

Jeg tog 26 kg på...

Anmeld

4. oktober 2010

2babygirls

Carina87 skriver:

Jeg er i uge 26 og har allerede snuppet 12 kg ekstra. Er lidt bekymret over hvordan det vil ende... Jeg var hverken over- eller undervægtig før. Havde en BMI på 22. Jeg ku godt tænke mig at vide hvor meget andre tar på. Der står i bøgerne at 8-15 kg. er helt normalt.

Jeg er i uge 39+6 og har taget ca 18kg på

havde en bmi på 18 inden jeg blev gravid, og fik også af vide at undervægtige ville tage mere på en gennemsnittet, men det er nu lidt hårdt at sluge alligevel

Anmeld

4. oktober 2010

h_bernie

Jeg er 36+0 og har taget 6,5 kg på. Tog 11 kg på med min første, men tror faktisk ikke jeg når derop denne gang. Er jo kun skønt der ikke er så meget at tabe bagefter.

Anmeld

4. oktober 2010

SaNiNa

Da jeg ventede (Nicklas) tabte jeg mig 21kg og han fejler intet

Han tog alt hvad han skulle bruge derfor tabte jeg mig. men jeg var osse vare plaget af graviditeten.

Anmeld

4. oktober 2010

TbCp

Jeg tog 18 kg på og fødte 5 uger før tid.... tør ikke tænke på hvor meget mere der ville være røget på i de sidste 5-7 uger hvis jeg var gået tiden ud....

Anmeld

4. oktober 2010

<3

Tog mellem 25 og 30kilo på. Jeg tog dem alle på i starten af graviditeten og de sidste par måneder tog han af fedtet Og fødte i uge 38. De ca, 16kilo var dog vand...

Anmeld

4. oktober 2010

Skytten0111

Carina87 skriver:

Heej..

Jeg har taget omkring 15-17 kg på og er i uge 39+3..  (heldigvis) Hvis man kan sige det sådan, så er meget af det væske.. I løbet af de sidste 5 uger er vægten steget med 8 kg.. Altså ud af de 15-17 kg

Men min doktor-mand sagde i mandags at de første 12 kg nok ville ryge af i løbet af den første uge..

Så hvis det flasker sig sådan er jeg egentlig rimelig godt tilfreds.. -Sådan næsten i hvertfald..

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.