Brok igen igen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Magsen

rikkeas skriver:

Haha Jeg kender godt det der med at være et konstant brokke-hovede, men der er virkelig også bare mange ting der er ved at være reeeet så belastende!

Når man døjer med almindelige graviditets-gener, så har man som regl nok i dét, så en forkølelse oveni gør ikke just sagerne mere dejlige ..

Jeg har også aaalt for mange plukveer, og det gør... så ubeskriveligt ondt, altså.. Men jeg holder ud - 4 uger tilbage.. Så jeg slapper den max, og bruger evt en varmepude til lænden, når den er alt for ond ved mig..

nej lige precis hehe ..

jaer, og 3 uger til mig hehe, forhåbentligt ikke længere

men puha, al varme må bare væk fra mig haha, har de vildeste varmebølger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Mia&Allan

Maggieh skriver:

nøøørjh hvor jeg bare ikke håber det bliver værre :/

startede dit også så tidligt?

Jeg har haft det rigtig træls siden uge 30, har rendt til kontroller konstant og har været igennem rigtig mange ekstra scanninger fordi de var bange for at vores datter havde en hjertefejl.. Så oveni de fysiske ting, har jeg også haft det rigtig træls psykisk

Håber dog for din skyld at du får det bedre, kan kun sige at man skal forsøge virkelig at fokusere på de positive ting, ellers er det bare på ingen måder sjovt at være gravid og totalt uhandy

herfra...

Anmeld

4. oktober 2010

Magsen

Mia&Tonny skriver:

Jeg har haft det rigtig træls siden uge 30, har rendt til kontroller konstant og har været igennem rigtig mange ekstra scanninger fordi de var bange for at vores datter havde en hjertefejl.. Så oveni de fysiske ting, har jeg også haft det rigtig træls psykisk

Håber dog for din skyld at du får det bedre, kan kun sige at man skal forsøge virkelig at fokusere på de positive ting, ellers er det bare på ingen måder sjovt at være gravid og totalt uhandy

herfra...

uuh jaa, hvor nedern

ja tak, det har du helt ret i hehe :b

og tilbage til dig !!

håber din lille baby kommer snart

Anmeld

4. oktober 2010

Mia&Allan

Maggieh skriver:

uuh jaa, hvor nedern

ja tak, det har du helt ret i hehe :b

og tilbage til dig !!

håber din lille baby kommer snart

Mange tak

Men optimismen er blevet lidt større her, efter vi har fået svar på at vores prinsesse ikke fejler noget..

Anmeld

4. oktober 2010

Magsen

Mia&Tonny skriver:

Mange tak

Men optimismen er blevet lidt større her, efter vi har fået svar på at vores prinsesse ikke fejler noget..

det var da meeget godt !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.