Brok igen igen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Magsen

Jaa, synes selv jeg er begyndt at brokke mig rigtig meget

meeeeen.. bliver bare nødt til at komme ud med det!

Jeg er SÅ træt af gravidteten nu, ikke når det hele går godt men de sidste uger huff altså .. er blevet så forkølet at jeg hoster heeele tiden, så meget at jeg nu har brækket mig i 2 dage pga hoste ovenikøbet har jeg sleemme plukveer hele tiden og riiigtig ondt i lænd og så kan jeg heller ikke sidde på en stol mere fordi jeg har så ondt i min ene balde Nøøøørjh hvor jeg bare hååååber baby kommer snart, 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Mia&Allan

Maggieh skriver:

Jaa, synes selv jeg er begyndt at brokke mig rigtig meget

meeeeen.. bliver bare nødt til at komme ud med det!

Jeg er SÅ træt af gravidteten nu, ikke når det hele går godt men de sidste uger huff altså .. er blevet så forkølet at jeg hoster heeele tiden, så meget at jeg nu har brækket mig i 2 dage pga hoste ovenikøbet har jeg sleemme plukveer hele tiden og riiigtig ondt i lænd og så kan jeg heller ikke sidde på en stol mere fordi jeg har så ondt i min ene balde Nøøøørjh hvor jeg bare hååååber baby kommer snart, 37+0

Vil ønske jeg kunne sige at det bliver bedre, men det gør det bare ikke Jeg har tvært imod ku fået det værre og jeg er 39+1

Anmeld

4. oktober 2010

Magsen

Mia&Tonny skriver:

Vil ønske jeg kunne sige at det bliver bedre, men det gør det bare ikke Jeg har tvært imod ku fået det værre og jeg er 39+1

nøøørjh hvor jeg bare ikke håber det bliver værre :/

startede dit også så tidligt?

Anmeld

4. oktober 2010

Svei

Lad os ikke håbe du går 2 uger over... det gjorde jeg med den ældste...øv...

Anmeld

4. oktober 2010

Magsen

Jbk skriver:

Lad os ikke håbe du går 2 uger over... det gjorde jeg med den ældste...øv...

nej, puuha det HÅBER jeg ikke, krydser alt jeg har for at det ikke sker

Anmeld

4. oktober 2010

Svei

Maggieh skriver:

nej, puuha det HÅBER jeg ikke, krydser alt jeg har for at det ikke sker

Ja..det er ikke så sjovt...faktisk 16 dage over gik jeg...puha...i sommerheden...

Anmeld

4. oktober 2010

Magsen

Jbk skriver:

Ja..det er ikke så sjovt...faktisk 16 dage over gik jeg...puha...i sommerheden...

eeeej er det rigtigt ..

og havde du det også som mig? hehe

Anmeld

4. oktober 2010

Svei

Maggieh skriver:

eeeej er det rigtigt ..

og havde du det også som mig? hehe

Jeg havde så meget vand i kroppen, så det var svært at gøre noget...vejede 105kg da jeg fødte og er kun 165cm, tabte så 18 kg bare ved fødslen...barnet vejede 4800g...

Anmeld

4. oktober 2010

Rikkeas

Haha Jeg kender godt det der med at være et konstant brokke-hovede, men der er virkelig også bare mange ting der er ved at være reeeet så belastende!

Når man døjer med almindelige graviditets-gener, så har man som regl nok i dét, så en forkølelse oveni gør ikke just sagerne mere dejlige ..

Jeg har også aaalt for mange plukveer, og det gør... så ubeskriveligt ondt, altså.. Men jeg holder ud - 4 uger tilbage.. Så jeg slapper den max, og bruger evt en varmepude til lænden, når den er alt for ond ved mig..

Anmeld

4. oktober 2010

Magsen

Jbk skriver:

Jeg havde så meget vand i kroppen, så det var svært at gøre noget...vejede 105kg da jeg fødte og er kun 165cm, tabte så 18 kg bare ved fødslen...barnet vejede 4800g...

ååååårh 18 kg ved fødslen det troede jeg slet ikke var muligt hehe ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.