Nu der er så meget oppe med Cola light eller ikke light

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Valle81

SeptemberBaby skriver:

Uha, tak for øjenåbneren! 

Der var lige noget, jeg ikke var klar over! Har ikke hørt om det stof specifikt, men har dog hørt, at light kan være dumt af den ene og anden årsag...

Takker.

He he, var så lidt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

ekzunz

Valle81 skriver:

Jeg ville også så gerne gå sindsygt meget op i det.

Men syens det er en jungle.

Fx, så den saftevand vi elsker herhjemme er den billige fra Rema 1000 til 6 kroner for en liter - også billigt  - men smækfyldt med aspartam.

Så kan vi købe rynkeby som er uden og så koster det jo.

Synes mad er så dyrt i tiden og vi er en "stor" familie og meget mad skal handles, og nogle gange bliver det jo en økonomisk prioritering, og det hader jeg!!!

Christina

Og det er jo netop det samme der gør sig gældende herhjemme. Vi har skåret kraftigt ned på saftevandsforbruget, men der bliver jo stadig drukket temmelig meget - bare fordi vi er mange, og så bliver det altså dyrt i længden hvis man skal købe økologisk....

Og det er da irriterende altid at vælge den billige løsning istedet for at vælge den løsning man har lyst til, men vi har et madbudget på 8.000 pr. md, og jeg tør da slet ikke tænke på hvad det ville stige til hvis vi skulle leve økologisk...

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

FrkT skriver:

Nej det gør jeg ikke.... og har faktisk ikke helt styr på hvad det overhovedet er.

Drikker jeg cola så VED jeg godt at det absolut ikke er sundt for mig på nogen måde.... men det er så en af mine laster, som jeg heldigvis har skåret meget ned på.

Enig her. 

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Diana... skriver:

Enig her. 

Tror alle mennesker har deres laster.... tvivler virkelig på der er nogen som slet ingen har.

Til gengæld ryger jeg fx ikke, og drikker alkohol max 1 eller 2 gange om året....

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

FrkT skriver:

Tror alle mennesker har deres laster.... tvivler virkelig på der er nogen som slet ingen har.

Til gengæld ryger jeg fx ikke, og drikker alkohol max 1 eller 2 gange om året....

Endnu en gang enig og det samme her  

Anmeld

4. oktober 2010

Silas&Mille

Har svaret: Hmm - jeg ved ikke hvad aspartam er

Har aldrig hørt det ord før

Men jeg køber overvejende light produkter (sodavand, saft, yoghurt osv) da jeg synes de smager bedre end dem med sukker i.

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Diana... skriver:

Endnu en gang enig og det samme her  

LOL! Det er papegøje-dag i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.