Vinterjakker :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeg har fundet en fed vinterjakke fra Kulör - jeg har ikke købt den endnu, da jeg gerne lige vil have den mellem hænderne så jeg kan mærke hvordan den er, inden jeg køber den. Kan man købe Kulör i Hillerød??? Ellers må jeg til Frederikssund....

Til Klara har jeg købt en Katvig-jakke, men jeg har af en eller anden grund købt den i str. 110, så den er aaaalt for stor. Men min søster kom forbi med en fin lilla TTH jakke som kusinen er vokset ud af.

Så måske jeg burde sælge Katvig-jakken, så kan den jo betale Lukas' jakke....

jamen jamen st.110 ,, hvordan kan du komme til det ?? Hvor ærgeligt altså   Jeg ved faktisk ikke om du kan købe Kulør i Hillerød   Så skulle det være i en af de 2 butikker oppe i gaden , bla den vi så molo og hilfiger jakkerne i ????  Ja du må da sælge Klaras så men mon ikke du taber en del ,, gem den ti næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Jeg kan ikke se billedet  

Vi har fået en billig vinter jakke af min sviger mor kedelig og mørkeblå ved ikke engang om den har et mærke og den kan ikke byttes eller noget så nu prøver vi den og ser om den er god nok og hvis ikke så må vi ud og kikke. 

Du kan jo altid finde en super fiks hue   Det kan godt live op på en kedelig jakke .

Anmeld

4. oktober 2010

*Sofie*

Malou og jeg skal ud og finde en jakke i dag. Hun har haft en fleecetrøje indenunder sin tynde jakke ind til videre, men jakken er blevet for lille nu, og så er det bare ikk en holdbar løsning mer.

Anmeld

4. oktober 2010

TbCp

Liva har fået en fra IdaT i år... Lilla og med pindsvin

Anmeld

4. oktober 2010

Ida.

Annika har en name it jakke i år - Lina har arvet Annikas fra sidste år...kan ikke huske mærket

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Du kan jo altid finde en super fiks hue   Det kan godt live op på en kedelig jakke .

Ja nemlig. Og det vigtigste er jo han kan holde varmen så det sgu lige meget om jeg synes den er kedelig :) 

Anmeld

4. oktober 2010

Maria.

Min Magnus har fået en sort Ticket To Heaven jekke i år, med pelskrave.. Den der hedder Elliot.. Og dertilhørende skibukser som vidst hedder Elias..

Malou har fået en vinterjakke fra H&M, sådan en brun en, og så en vildt sød hue med blomster på..

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Muffi . skriver:

ØJ den er bare fed. Jeg er tosset med den hi hi. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.