Vinterjakker :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.648 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Lady Marion <3

Vi har bestilt denne her , har egentlig aldrig brudt mig om regnbue farverne fra molo men nu skal det ikke være så kedeligt mere så har kastet mig ud i det

Hvad har i købt ??

Regnbue vinterjakke fra MOLO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Diana...

Jeg kan ikke se billedet :( 

Vi har fået en billig vinter jakke af min sviger mor kedelig og mørkeblå ved ikke engang om den har et mærke og den kan ikke byttes eller noget så nu prøver vi den og ser om den er god nok og hvis ikke så må vi ud og kikke. 

Anmeld

4. oktober 2010

NatasjaL

kan heller ikke se billedet.

vores datter har fået en hello kitty vinterjakke, og bettemanden har fået en flecejakke.

Anmeld

4. oktober 2010

3xM

Endnu intet

Men marcus har set sig varm på en hummel jakke jeg er dog MEGET itvivl om hans skal rende i over 1000 kr overtøj i skolen fordi han skal også have ski bukser til men må give ham ret i den er fed ...

og ville gerne selv have en uld frakke til ham til hjemme/by brug

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

Jeg har købt en lækker lang dunjakke men facon og pels ved kraven så pelsen varmer om halsen når man lyner helt op. Så er der samtidig hætte på og jakken går ned til midt på lårene. Jeg synes den er så fin og  min datter elsker den

Til lillemanden har vi købt en hummel fleecedragt og en molo fleece jakke da han jo kommer til at ligge i duniduo posen

Anmeld

4. oktober 2010

LotteN

Lærke kan faktisk passe sin fra sidste år, så den kommer ligeti lat blive brugt de første par måneder. og ellers har vi en liggende, som vi købte på outlet messe i herning sidste år, de ner dog str 3 år, men tror nu nok det går

Anmeld

4. oktober 2010

saxa

Yasmin har fået denne lækre Hummel jakke i år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2010

Gustavsmor

Gustav passer sin vinter jakke fra sidste år, som er en colourkids. William har fået en name-it!

Anmeld

4. oktober 2010

ekzunz

Jeg har fundet en fed vinterjakke fra Kulör - jeg har ikke købt den endnu, da jeg gerne lige vil have den mellem hænderne så jeg kan mærke hvordan den er, inden jeg køber den. Kan man købe Kulör i Hillerød??? Ellers må jeg til Frederikssund....

Til Klara har jeg købt en Katvig-jakke, men jeg har af en eller anden grund købt den i str. 110, så den er aaaalt for stor. Men min søster kom forbi med en fin lilla TTH jakke som kusinen er vokset ud af.

Så måske jeg burde sælge Katvig-jakken, så kan den jo betale Lukas' jakke....

Anmeld

4. oktober 2010

Lady Marion <3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.