Har i været hos en healer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg er selv reiki healer!

Troede ikke en SK*D på det inden jeg blev indviet! Men på en rejse i Sinai ørknen blev jeg introduceret for det, prøvede det på egen krop og endte så med at blive indviet og kunne derfor heale andre! Det er en vild oplevelse, både at blive healet men bestemt også at være den der healer!

Men der findes MANGE former for healing.

Det vigtigste er at du går derhen med åbent sind! Hvis du ikke er modtagelig kan du ikke hjælpes. Hverken fysisk eller psykisk!

Du er velkommen til at skrive hvis du vil høre mere. Helst privat da der også er ting jeg helst ikke vi dele med alle!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg er selv reiki healer!

Troede ikke en SK*D på det inden jeg blev indviet! Men på en rejse i Sinai ørknen blev jeg introduceret for det, prøvede det på egen krop og endte så med at blive indviet og kunne derfor heale andre! Det er en vild oplevelse, både at blive healet men bestemt også at være den der healer!

Men der findes MANGE former for healing.

Det vigtigste er at du går derhen med åbent sind! Hvis du ikke er modtagelig kan du ikke hjælpes. Hverken fysisk eller psykisk!

Du er velkommen til at skrive hvis du vil høre mere. Helst privat da der også er ting jeg helst ikke vi dele med alle!

Knus Caroline

spændende caroline!

jeg vender helt sikkert tilbage

tak

Anmeld

5. oktober 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ved ikke helt om en kinesiolog bliver betragtet som en healer... men det hjalp mig så jeg accepterede nogle ting fra fortiden og kom af med mit meget hidsige og voldelige temperament...

Jeg opsøgte hende efter at jeg i forbindelse med et kortspil med min daværende fyr havde kastet et kaffekrus efter ham pga han valgt et kort jeg ville have.. var helt ude af kontrol over mine egne handlinger...

Derudover tror jeg på Kraften/det gode i os alle.. har selv brugt det til at få ro i sindet.. og har hjulpet andre med at meditere også.. Min plejefars søster er healer ved hjælp af kraften.. hun har også bare den der aura(er mit bedste ord i mangel på andet) hvor man kan mærke hun er god og har enormt meget energi.. det er svært at forklare følelsen medmindre man selv har oplevet den...

Jeg har gennem medtitation oplevet scener fra tidligere liv... fundet ud af at min nuværende fyr også har været mit livs kærlighed i mit allerførste liv... en af mine bedste venner var min bror.. min bedste veninde var min søster...

Jeg tror på alle de her ting mest af alt fordi jeg selv har oplevet på egen krop og set andres reaktioner ved hjælp af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.