Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Jeg ved ikke helt om en kinesiolog bliver betragtet som en healer... men det hjalp mig så jeg accepterede nogle ting fra fortiden og kom af med mit meget hidsige og voldelige temperament...
Jeg opsøgte hende efter at jeg i forbindelse med et kortspil med min daværende fyr havde kastet et kaffekrus efter ham pga han valgt et kort jeg ville have.. var helt ude af kontrol over mine egne handlinger...
Derudover tror jeg på Kraften/det gode i os alle.. har selv brugt det til at få ro i sindet.. og har hjulpet andre med at meditere også.. Min plejefars søster er healer ved hjælp af kraften.. hun har også bare den der aura(er mit bedste ord i mangel på andet) hvor man kan mærke hun er god og har enormt meget energi.. det er svært at forklare følelsen medmindre man selv har oplevet den...
Jeg har gennem medtitation oplevet scener fra tidligere liv... fundet ud af at min nuværende fyr også har været mit livs kærlighed i mit allerførste liv... en af mine bedste venner var min bror.. min bedste veninde var min søster...
Jeg tror på alle de her ting mest af alt fordi jeg selv har oplevet på egen krop og set andres reaktioner ved hjælp af det...
Anmeld