Har i været hos en healer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Anonym trådstarter

Og tror i på at der er mennesker, der kan hjælpe andre på den måde?

Har i nogle historier, I vil dele med mig? Er I selv eller nogen I kender blevet hjulpet af en healer?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

henh01

Jeg har været meget hos healer og føler jeg kommer mere i balance når jeg har været der.

Det er som om livet åbner sig på en anden måde; jeg ser lysere på tilværelsen, ser mening i tingene og har mere overskud.

Men vælg din healer med omhu!

Anmeld

4. oktober 2010

LRJ

Har ikk været hos en men skrev meget med en på et tidspunkt og efter det havde jeg ikk så slemme plukkeveer, og mine veer gjorde ikk så ondt plus jeg ikk havde ondt i mit ribben mere
Og han havde spurgt om jeg ville prøve en healing engang det blev bare ikk nu, og derefter skete der noget i min krop blev helt varm og og følte prikkende på min hud ( det skal li siges han bor på over ved fyn og jeg i Jylland, og han vidste ikk andet end jeg havde slemme plukkeveer hele tiden )
Så jeg har kun en god oplevelse med det

Anmeld

4. oktober 2010

oo

jeg gik til en healer da jeg bearbejdede min fortid. det passede mig langt bedre end at gå til psykolog, hvilket jeg følte var dybt grænseoverskridende (jeg gjorde begge ting på samme tid). healeren hjalp mig desuden meget med at "komme ned i min krop", som jo pga incesten nærmest bare havde været et vedhæng under mit hoved som jeg ikke kunne slippe for. Jeg tror ikke jeg havde været her den dag idag hvis det ikke havde været for min healer

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

Tjuhl skriver:

jeg gik til en healer da jeg bearbejdede min fortid. det passede mig langt bedre end at gå til psykolog, hvilket jeg følte var dybt grænseoverskridende (jeg gjorde begge ting på samme tid). healeren hjalp mig desuden meget med at "komme ned i min krop", som jo pga incesten nærmest bare havde været et vedhæng under mit hoved som jeg ikke kunne slippe for. Jeg tror ikke jeg havde været her den dag idag hvis det ikke havde været for min healer

Og man får givet slip på en masse ting i sin ubevisthed.. Healing er nemlig super godt til at komme ind i sig selv og se livet i et andet perspektiv.

Hvor gik du til healer henne?

Anmeld

4. oktober 2010

oo

henh01 skriver:

Og man får givet slip på en masse ting i sin ubevisthed.. Healing er nemlig super godt til at komme ind i sig selv og se livet i et andet perspektiv.

Hvor gik du til healer henne?

i Valby, der er en "healerskole" hvor jeg gik hos en dame

Anmeld

4. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,jeg har gået fast til healer i næsten 10 år.Det hjalp mig med min angst efter adskillige års psykolog hjælp ikke kunne.

Anmeld

4. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Og tror i på at der er mennesker, der kan hjælpe andre på den måde?

Har i nogle historier, I vil dele med mig? Er I selv eller nogen I kender blevet hjulpet af en healer?

knus

Der er jo mange slags healere.
Men som basis er der fysiske og psykiske healere...men jeg antager, du mener den første slags 

Min egen far var healer, og jeg har fået lidt af gaven i arv. Jeg kan godt heale fysisk, men er ikke så stærk, med mindre der er andre der kan energioverføre til mig.
Og ellers så healer jeg meget psykisk...dvs at folk får ro i sindet når jeg arbejder med dem. De fleste bliver altid meget afslappede i mit selskab..og så sover man kanon godt i mit hjem...LOL
Hmmm...måske skulle man lave et pensionet

Anyway, så er jeg som sagt vokset op med en far, der kunne fjerne hovepine, migræne, smerter og forbedre velvære hos folk. Få sår til at heles hurtigere og al den slags.
Meget betagende og små mirakler hver gang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. oktober 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der er jo mange slags healere.
Men som basis er der fysiske og psykiske healere...men jeg antager, du mener den første slags 

Min egen far var healer, og jeg har fået lidt af gaven i arv. Jeg kan godt heale fysisk, men er ikke så stærk, med mindre der er andre der kan energioverføre til mig.
Og ellers så healer jeg meget psykisk...dvs at folk får ro i sindet når jeg arbejder med dem. De fleste bliver altid meget afslappede i mit selskab..og så sover man kanon godt i mit hjem...LOL
Hmmm...måske skulle man lave et pensionet

Anyway, så er jeg som sagt vokset op med en far, der kunne fjerne hovepine, migræne, smerter og forbedre velvære hos folk. Få sår til at heles hurtigere og al den slags.
Meget betagende og små mirakler hver gang.

Kærligst
Sussie

Jeg mener mest psykisk.....

Tak for svar

Anmeld

5. oktober 2010

Anonym trådstarter

tak for svar forløbigt - ingen andre, der vil dele - jeg undskylder, at jeg er anonym, men er lidt en kylling, når jeg skal indrømme svagheder på nettet

skal afsted imorgen til en healer. Håber meget, hun kan hjælpe mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.