Det bliver ikke sjovt idag:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Happiness

Først et stort ¨

Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være.

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive andet end at jeg håber det kommer til at foregå på en ordentlig måde, og at det blir smertefrit.

Håber at der snart er et nyt spir i din mave, som blir der alle 9 måneder!

Knus og tanker herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Lou

Puha hvor er det forfærdeligt. Jeg aner slet ikke hvad jeg skal sige, men kunne ikke bare gå forbi dit indlæg uden at reagere.

Det er jo frygteligt det du har været og er igennem lige nu, og synes det er fantastisk at du overhovedet har overskud til at tænke ud i fremtiden. Men er sikker på at der venter jer en fantastisk graviditet og en skøn skøn baby på den anden side.

Jeg sender dig de varmeste hilsner på denne forfærdelige dag.

Knus Lou

Anmeld

4. oktober 2010

<3

Ked af det på dine vegne!

Anmeld

4. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Rigtig stor krammer herfra.. Må bare være så hårdt for dig...

krydser fingre for der snart kommer lidt medgang til dig, så du kan få alle de gode oplevelser også...

Anmeld

4. oktober 2010

Riksen

Sikke en omgang du har været og skal igennem. Jeg kan godt forstå at du har fået nok at hospitaler. Men husk på at det er professionelt og sødt og venligt personale, der tager hånd om dig.

Jeg oplevede kun at være i gode, omsorgsfulde hænder, da jeg skulle have en udskrabning. De var meget forstående og trøstende, da jeg græd inden narkosen. Det hjalp mig meget at de var så forstående overfor situationen.

Det er hurtigt overstået, og så kan du komme hjem og slappe af - og komme videre, ikke mindst.

Nu har du vist oplevet dit i forhold til dårlige oplevelser på hospitalet, så næste gang du skal på hospitalet, satser vi på at det er pga. en sund og rask baby

Kram fra mig

Anmeld

4. oktober 2010

betiinsen

tak allesammen. Skulle til at have det fjernet idag, men de vælger lige at scanne mig inden for en sikkerhedsskyld. og det viser sig at alt er som det skal være, hjertet slår og jeg er 6+5 henne.

Er helt måløs over hvad jordemoderen havde gjort ved mig, og det var sygehuset også..

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Føler virkelig med dig og ønsker alt det bedste for dig i fremtiden efter det du har været igennem.

Må solen skinne på dig i fremtiden

Anmeld

4. oktober 2010

Dansker I Holland

betiinsen skriver:

tak allesammen. Skulle til at have det fjernet idag, men de vælger lige at scanne mig inden for en sikkerhedsskyld. og det viser sig at alt er som det skal være, hjertet slår og jeg er 6+5 henne.

Er helt måløs over hvad jordemoderen havde gjort ved mig, og det var sygehuset også..

Ej hvor godt altså. Men hold da helt k*** en behandling du har fået? Jeg kan slet ikke forstå at de fortæller dig at dit foster er dødt uden at være helt sikker først ? Jeg sidder her og er rasende på dine vegne.

Kæmpe kram herfra og en masse glæde fra Sussie 34+0

Anmeld

4. oktober 2010

SussieThyssen

betiinsen skriver:

Eiii er det rigtigt???

Her sidder jeg med tårer i øjnene og syntes at du ikke har fortjent alt det du går igennem, og så...

Jamen det er jo fantastisk.
Underligt..for jeg sad og tænkte...bare den jordemoder nu er helt sikker!!
Jamen...så ER du jo på vej til at blive mor.
Hurra!!!
Nu holder vi bare vejret og tør næsten ikke tro
1000 knus og klem

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. oktober 2010

betiinsen

Ja kan slet heller ikke forstå det lige nu. Ved slet ikke om jeg skal grine eller græde. Har jo de sidste to døgn "bare ventet" på det skulle fjernes. Og så får jeg verdens bedste nyhed. Er sååååå glad men også urolig hele tiden nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.