Det bliver ikke sjovt idag:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

betiinsen

Så er det idag jeg skal have det "døde" foster fjernet og er både ked af det og nervøs.

Har været igennem store operationer, da jeg for et år siden fik konstateret en kronisk hjertefejl. Mit hjerte stoppede nogle gange med at slå i flere min. og det skette ofte. blev indlagt og har nu fået sat en ICD ind ved hjertet ( en dims der kan lidt mere end en pacemaker) Tidligt for mig, er kun 22

Synes konstant jeg er på sygehuset pga. dårlige ting, håber virkeligt snart jeg kan få lov at beholde barnet sundt og rask inde i mig, så jeg kan opleve det hele fra den positive side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Pia.

Stort knus til dig... Håber snart at det hele må lykkes for dig...

Anmeld

4. oktober 2010

Gyllibik

Sender dig en masse lyse tanker.

Anmeld

4. oktober 2010

maria_wlt

herfra..

Tror vi er mange herinde der krydser finger for dig...

Anmeld

4. oktober 2010

Miss.Sunshine

Håber du kommer vel igennem det og at de scanner dig først for en sikkerheds skyld...

Kæmpe knus

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

Hvor gør det ondt at høre, jeg håber virkelig der er en der holder hånden over dig og giver dig dit ønskebarn inden længe. Jeg sender de største kram og positive tanker til dig. Held og lykke med det hele det skal nok blive rigtig godt igen  kram mulle

Anmeld

4. oktober 2010

klmf

Det er gået hen over hovedet på mig helt præcist hvad der er sket dig, men sender dig lige en masse gode tanker, for puha hvor lyder det til du har en strenge dag foran dig

Anmeld

4. oktober 2010

betiinsen

tak piger.. græder bare lige nu og skal have det overstået.

Har fundet ud af ved jordemoderen igår at jeg har en MA, og skal have det fjernet idag..

Anmeld

4. oktober 2010

Kamelia

Tænker på dig og ønsker dig al mulig held og lykke fremover!

Kamelia

Anmeld

4. oktober 2010

FruEllingsen

betiinsen skriver:

Så er det idag jeg skal have det "døde" foster fjernet og er både ked af det og nervøs.

Har været igennem store operationer, da jeg for et år siden fik konstateret en kronisk hjertefejl. Mit hjerte stoppede nogle gange med at slå i flere min. og det skette ofte. blev indlagt og har nu fået sat en ICD ind ved hjertet ( en dims der kan lidt mere end en pacemaker) Tidligt for mig, er kun 22

Synes konstant jeg er på sygehuset pga. dårlige ting, håber virkeligt snart jeg kan få lov at beholde barnet sundt og rask inde i mig, så jeg kan opleve det hele fra den positive side

Er helt tom for ord... Føler virkelig med dig. hvor må det være forfærdentlig at skulle igennem.

Håber virkelig snart at lykken går jeres vej

Du får Lige en masse kram. det har du vist brug for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.