putning af baby 2 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

NoName

Macaab skriver:

Her bliver Aslan først lagt, når han er faldet i søvn. Og som andre også skriver, så kan man ikke forkæle børn med tryghed og omsorg... Du er stadig det bedste i hendes verden, så nyd det. Det stopper meget pludseligt

gør det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

NoName

Eliza/lykke skriver:

Uha.. ja, det kan jeg også huske. Man tror aldrig, at det vil ændre sig.....

Man vil jo gerne have at de sover så længe som muligt, så de er friske og klar til mad og snak. De kan jo kun holde sig vågne i 1½ time eller så noget.

Men, det ændre sig - før du får set dig om, kan du lægge hende og sige godnat.

Jeg stoppede med at vugge barnevognen omkring de 3½ mrd., da det alligevel ikke gjorde nogen forskel. Hun græd uanset hvad. Så begyndte jeg at kører ud i indkøbscentre i bilen. Så sov hun ½ time i bilen ud og ½ time hjem og fik en masse indtryk. Det gav mig et puste rum. Om formiddagen lagde jeg hende i barnevognen og vugge kun lige lidt til hun faldt til ro. Så stoppede jeg og gik. Så kaldte hun igen, og jeg gjorde det samme igen, og igen og igen. Nu har hun fattet, at når jeg lægger hende i barnevognen eller i sengen, så er det for at sove. Hun bliver lidt sur, men det går over efter 13 sekunder.

Alt ændre sig efter hun er 3½ mrd., og endnu bedre og nemmere efter 4 mrd.

Super

min mor dsiger også at alt bliver nemmere for hver dag der går... hun er måske slet ikke så tosset den gamle (som faktisk slet ikke er gammel)

Anmeld

4. oktober 2010

Eliza/lykke

noname skriver:

Super

min mor dsiger også at alt bliver nemmere for hver dag der går... hun er måske slet ikke så tosset den gamle (som faktisk slet ikke er gammel)

Hun lyder som min mor ha ha ha.. hun er hellere ikke ret gammel... ung mormor.

Jeg har en søn på 10 år, men jeg kan slet ikke huske noget fra hans baby-tid. Jeg var kun 23 år den gang... men jeg ved, at det bliver nemmere og sjovere for hver dag.

Anmeld

4. oktober 2010

Corn

noname skriver:

gør det???

Ja. Anton og Andreas på tre og fem, de gider altså ikke putte mere... OG synes det er mega lang tid siden de gad...

Men det er nok fordi de blev "mættet" da de var små

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

Macaab skriver:

Ja. Anton og Andreas på tre og fem, de gider altså ikke putte mere... OG synes det er mega lang tid siden de gad...

Men det er nok fordi de blev "mættet" da de var små

nårhh jamen de er jo også store....

Anmeld

4. oktober 2010

Corn

noname skriver:

nårhh jamen de er jo også store....

JA ja det siger du nu... Men det går altså stærkt... Så snart de begynder at kravle/gå, så synes jeg de ændrer adfærd, for hvorfor ligge/sidde hos kedelige mor, når man kan opleve en masse selv

Nogen gange tvinger jeg dem til at ligge i mors arme Det er bare fandens hårdt, for de er ret stærke....

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

Macaab skriver:

JA ja det siger du nu... Men det går altså stærkt... Så snart de begynder at kravle/gå, så synes jeg de ændrer adfærd, for hvorfor ligge/sidde hos kedelige mor, når man kan opleve en masse selv

Nogen gange tvinger jeg dem til at ligge i mors arme Det er bare fandens hårdt, for de er ret stærke....

vil nyde hendes putte lyst så længe som muligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.