Har ondt og kan ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Nu er det sådan med smertestillende at det ikke er alt der virker på den enkelte.
Og man kan også blive "immun" over for bestemte typer smertestillende efter et stykke tid.
Ibuprofen er også et meget skrapt middel, så måske skulle du skifte mærke.
Man kan få Ipren på recept med samme styrke som Ibuprofen.
Men vil da helt sikkert anbefale at du snakker med din læge om at få Bonyl.
De er super og langt blidere ved hele kroppen, men er et muskelafslappende middel, som også virker framragende til fx tandpine og andre koncentrerede smerter.
Når man tager Bonyl, skal man tage dem i en periode..hver dag. De opbygger et depot i kroppen, og det gode ved dem er, at man så kun behøver en om dagen.

Endnu engang tak....jeg må lige prøve at nævne det for min læge, hvis det viser sig at det ikke er underlivsbetændelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Endnu engang tak....jeg må lige prøve at nævne det for min læge, hvis det viser sig at det ikke er underlivsbetændelse

Vil da gerne have en update.
Stort knus herfra.

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Du kunne jo overveje at melde dig til afspænding hos fx LOF, AOF eller FOF...de er yderst rimelige i pris..og sæsonen er vist lige gået igang, så de kan sikkert finde en plads til dig.

Kunne jo undersøge det.....tak

kan myoser også give blødningsforstyrrelser? Har nemlig siden smerterne opstod, haft 2 menstruationer, som kun har varet 2-3 dage. Mine menstruationer plejer altid at vare 6-7 dage. Ej må lige høre lægen ad

Anmeld

4. oktober 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Kunne jo undersøge det.....tak

kan myoser også give blødningsforstyrrelser? Har nemlig siden smerterne opstod, haft 2 menstruationer, som kun har varet 2-3 dage. Mine menstruationer plejer altid at vare 6-7 dage. Ej må lige høre lægen ad

Nej det kan de ikke...så jeg tror måske det er noget hormonalt eller psykisk.
Få en god snak med lægen om det.

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Nej det kan de ikke...så jeg tror måske det er noget hormonalt eller psykisk.
Få en god snak med lægen om det.

Ja det vil jeg gøre

Jeg oplever faktisk blæresmerter lige op til ægløsning og lige op til min mens. Sådan har det været i flere år. Men det er så kun 2 dage i måneden.....det her er jo 24/7.

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

hej igen.

Da jeg skulle afsted til fys her idag, havde jeg store problemer med at gå ordentligt.....jeg gik bitte små skridt, og kunne bare ikke få mine ben til at tage større skridt. Havde vanvittigt ondt ned af begge ben og de snurrede helt vildt. nu er jeg så i tvivl om, om det er et begyndende attack (har sclerose) eller det er den lille diskusprolabs jeg har i lænden, der er begyndt at trykke på noget.

Jeg snakkede selvfølgelig med min fys om det, og hun tjekkede mine reflekser. der var reflekser ved mine knæer...de var dog ikke så kraftige, men det kan ligeså godt skyldes min sygdom. Hun tjekkede så også reflekserne ved akillesenen, og der kunne hun ikke rigtig få fat i nogen reflekser. Hun anbefalede mig at få snakket med lægen om det, når nu jeg alligevel skulle derop.

Hun trykkede mig nogle steder fortil på maven......der sidder åbenbart en rygmuskel dybt inde i underlivet, og da hun trykkede på den muskel gjorde det godt nok avs.

Så jeg er faktisk lidt bange for om det er min diskusprolabs, der er begyndt at røre på sig. Mine symptomer fra blæren og underlivet, dukkede faktisk op i forbindelse med at jeg lå syg med en virusinfektion, hvor jeg hostede ret kraftigt i et par uger. Kan sådan noget påvirke en diskusprolabs? Og kan en diskusprolabs give blæresmerter? Jeg vil i hvert fald spørge min læge, for så kan det jo være det der giver mig alle de her smerter.

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

Har været ved lægen nu. Hun tjekkede ikke mit underliv, men stod fast i at hun mente at det stadig var muskelspændinger i underlivet. Hun ville dog ringe til en gynækolog for at se om jeg kunne få en akut tid....så det er jo altid noget. Tror jeg vil få mere ro på, hvis jeg får det tjekket.

Så nu må jeg bare fortsat bide smerterne i mig, selvom det er meget svært

Det er højst sandsynligt et attack jeg har fået....det har intet med en diskus prolabs at gøre...

Anmeld

28. juli 2013

1118fie

Carina1977 skriver:

Har været ved lægen nu. Hun tjekkede ikke mit underliv, men stod fast i at hun mente at det stadig var muskelspændinger i underlivet. Hun ville dog ringe til en gynækolog for at se om jeg kunne få en akut tid....så det er jo altid noget. Tror jeg vil få mere ro på, hvis jeg får det tjekket.

Så nu må jeg bare fortsat bide smerterne i mig, selvom det er meget svært

Det er højst sandsynligt et attack jeg har fået....det har intet med en diskus prolabs at gøre...

Fandt du ud af hvad det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.